Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Restrukturyzacja w Bartbo
Oprócz nowej siedziby i nowego sprzętu (o których pisaliśmy w numerze marcowym MP), pracownicy olsztyńskiej firmy dostali także nowe obowiązki – dział marketingu oddzielono od działu sprzedaży. więcej...
Flash MobPRerii dla HP
Agencja wygrała przetarg na stworzenie konceptu obchodów 5. urodzin Globalnego Centrum Biznesowego HP i realizację wybranych przez zleceniodawcę wydarzeń. więcej...
Katowice chcą być liderem w przemyśle spotkań
Katowice pozycjonują się jako lokalizacja MICE. Odkąd w mieście powstało biuro convention, jego przedstawiciele podejmują działania, aby zaprezentować potencjał Katowic w sektorze spotkań. więcej...
Cuda czyni cena
Akademia Podróży straciła klienta. Praktyki konkurencji – firmy Traveligo i podwykonawcy – biura podróży Itaka doprowadziły, zdaniem przedstawiciela Akademii, do utraty nie tylko konkretnej realizacji incentive travel, ale także reputacji. więcej...
Eventy z kulturą na własny rachunek
Powstała nowa agencja Pi-are, założona przez Alicję Kopeć, która odeszła z Teja Tur, gdzie była event managerem. Nowa firma będzie specjalizować się w działaniach związanych z event marketingiem i PR, ze szczególnym naciskiem na eventy kulturalne i ekologiczne. więcej...
Machina Design w nowej lokalizacji
W 2009 roku galę gościła Warszawa, ale w tym roku przegrała w wyścigu o organizację z Katowicami. Event odbędzie się na początku września w katowickim Spodku i połączony będzie z targami designu. więcej...
Oprócz azjatyckiej oferty, odpowiedzi na palące pytania
Podczas tegorocznej edycji targów IT & CMA dużo będzie się mówić o sposobach na jak najlepsze wykorzystanie budżetów przy organizacji wyjazdów incentive. więcej...
Piwne Oskary dla najlepszych pracowników
Podczas uroczystej gali w Słodowni Starego Browaru w Poznaniu Kompania Piwowarska, już po raz czwarty, rozdała „piwne Oskary”. więcej...
Sales Link buduje lojalność partnerów Bridgestone
Agencja field marketingowa realizuje partnerski program biznesowy dla producenta opon. Celem projektu opartego na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventach jest budowanie trwałych relacji firmy Bridgestone z partnerami i wsparcie ich działalności sprzedażowej. więcej...
Afekt rzeźbi w lodzie z marką Lech
Agencja obsługuje kampanię promocyjna piwa Lech Premium pt. „Ciężarówka”. Akcja zakończy się imprezą promocyjną w jednym z polskich miast, o którego wyborze zadecydują głosy internautów. więcej...
Mundialowy incentive poniżej oczekiwań
Zainteresowanie Mundialem 2010 okazało się bardzo słabe. Jednym z głównych powodów jest zapewne fakt, że reprezentacja Polski nie bierze udziału w wydarzeniu, choć nie jest to jedyna przyczyna. W konsekwencji do RPA pojedzie mniej grup incentive niż wcześniej zakładano. więcej...
Jordan obsłuży muzealne spotkanie
Krakowska firma Jordan wygrała zapytanie o cenę na obsługę konferencji pt. „Czas muzeów – spotkaj żywą historię”. Kraków Convention Bureau nie ogłaszało przetargu ponieważ kwoty, o które pytano, były zbyt niskie na przetarg. Spośród ośmiu rekomendowanych PCO, wybrano firmę, która podała najniższą cenę. więcej...
Korporacje czekają na społecznie odpowiedzialne oferty z branży eventowej
Coraz więcej firm poważnie traktuje zagadnienia związane z Corporate Social Responsibility – wynika z ósmego raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” przygotowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Pricewaterhouse Coopers. Coraz bardziej takie podejście widoczne jest także w organizacji eventów. więcej...
Spotkanie, na którym trzeba się pojawić
Tegoroczna, ósma już edycja targów IMEX, według statystyk zaprezentowanych przez organizatorów, zgromadziła 9 tysięcy wystawców i hosted buyers z niemal 160 krajów świata. Liczniejsza i bardziej aktywna była także reprezentacja polskiej branży. więcej...
Stowarzyszenia medyczne to najlepszy klient PCO
W czołówce klientów pozostają także korporacje, naukowcy i inżynierowie. Ponad połowa PCO już teraz może stwierdzić, że w 2010 r. zrealizuje więcej projektów, niż w 2009 r. To wynik raportu INCON, dotyczącego globalnego rynku konferencji stowarzyszeń. więcej...
Światowe Expo w programie incentive
W tym roku w Szanghaju odbywa się Światowa Wystawa Expo 2010. Duże, prestiżowe i biznesowe wydarzenie jest także dobrym elementem, wokół którego budowana jest oferta incentive. – Wizyta na Expo w Szanghaju jest doskonałym pretekstem do organizacji imprezy incentive. więcej...
W agencji United Travel & Events (UTE) powstał dział DMC.
– Działalność incentive, jaką prowadzimy, pozwoliła nam poznać wiele prężnie działających DMC z całego świata. Chcemy stworzyć podobne biuro także w Polsce. W większości przypadków krajowe DMC realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego. więcej...
Incentive travel i marketing bezpośredni – (nie)oczywisty związek
Pierwsza w tym roku konferencja Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel przebiegała pod hasłem „Nowe spojrzenie na incentive travel”. Głównym celem było zaprezentowanie stanowiska SOIT-u, że incentive travel to efektywne narzędzie biznesowe, którego zastosowanie może i powinno mieścić się w obszarze marketingu bezpośredniego. Ta teza była wstępem do wymiany poglądów. więcej...
Zarządzaj wydarzeniem w sieci
Firma programistyczna Event Labs wprowadziła produkt skierowany do organizatorów eventów – Evenea. Jest to narzędzie, mające ułatwić proces organizacji wydarzeń, skierowane do osób przygotowujących eventy, szkolenia i konferencje. więcej...
Najwięcej wydarzeń korporacyjnych według POT
W ubiegłym roku piętnastu rekomendowanych PCO przez Convention Bureau of Poland zorganizowało w sumie 600 spotkań i wydarzeń biznesowych. Tak wynika z podsumowania opublikowanego przez Convention Bureau of Poland. więcej...

< 1   ...   47 48 49 50 51 53   ...   53 >
 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter