Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Unieważniony przetarg we Wrocławiu
Wyniki przetargu na koncepcję marketingową dla Wrocławia pod kątem Euro 2012, zawierającą organizację eventów, zostały unieważnione. więcej...
Marki wspierają aktywną rywalizację
Konkursy, zawody, turnieje zarówno sportowe, jak i naukowe są chętnie wybierane przez marki nie tylko w celach promocyjnych. więcej...
Haxel zdobył Grupę Aviva
Agencja znalazła się na krótkiej liście firm, które przez następne dwa lata będą obsługiwały projekty incentive Avivy w dziesięciu krajach Europy. więcej...
Eventy Żywca liderami w muzycznym marketingu
Agencja Live po raz kolejny zrealizuje Żywiec Męskie Granie. Kontynuowanie projektu oraz przedsięwzięć, takich jak Coke Live czy Heineken Open’er, pokazuje rosnące zainteresowanie firm event marketingiem muzycznym. więcej...
Barometr MPI mówi, że budżety rosną
Na początku roku 2011 w sektorze spotkań MPI odnotowało jeszcze lepsze wyniki, niż w końcówce roku poprzedniego. W sposób zrównoważony rośnie liczba uczestników eventów, z 43 proc. w grudniu doszła do poziomu 55 proc. w lutym. więcej...
Nowy zarząd zmienia sposób funkcjonowania MPI
Członkowie MPI Poland Club wybrali nowe władze stowarzyszenia. Po dwuletniej kadencji Krzysztofa Celucha na stanowisku prezesa zarządu zastąpił Wojciech Liszka z krakowskiego hotelu Radisson Blu. więcej...
Dzień kobiet z eventowym potencjałem
Za granicą ósmy marca uruchomił eventowy przemysł, w Polsce nie cieszy się zainteresowaniem. więcej...
Kreatorzy eventów w katalogu
Krakowskie wydawnictwo Na Czasie wydało kolejną edycję katalogu „Kreatorzy”. W publikacji znalazło się 45 firm, zajmujących się organizacją eventowów. więcej...
W N-Gine Grand Prix dwa eventy w cenie jednego
Centrum kartingowo-biznesowe w Warszawie wprowadziło wiosenną promocję – firma, która zorganizuje swój event na terenie centrum, drugi dostanie gratis. więcej...
Unieważniony przetarg we Wrocławiu
Wyniki przetargu na koncepcję marketingową dla Wrocławia pod kątem Euro 2012, zawierającą organizację eventów, zostały unieważnione. więcej...
SOIT i Axa szkolą z ubezpieczeń w incentive travel
SOIT wspólnie z Axą przygotowało warsztat szkoleniowy skierowany do całej branży incentive travel. Spotkanie poświęcone jest tematyce ubezpieczeniowej i ochronie danych osobowych. więcej...
FireFly Creation obchodzi lotniczo ósme urodziny w nowym klubie muzycznym ‘de lite’
15 kwietnia odbędzie się impreza urodzinowa agencji reklamowej FireFly Creation w warszawskim klubie de lite, będącym nowa inicjatywą FireFly Group. Team FireFly Creation wraz z klientami, współpracownikami oraz przyjaciółmi ze świata mediów i kultury świętować będą w towarzystwie Noviki oraz znanych warszawskich dj’ów. więcej...
Incentive musi zawierać efekt „wow”
Uczestnicy programów incentive travel nadal oczekują elementu zaskoczenia. To ten czynnik, wynika z analizy przeprowadzonej przez Site (Site Index), powinien być priorytetem przy realizowaniu usługi, jaką jest organizacja podróży motywacyjnej. więcej...
Rok Chopinowski nie wpłynął na zainteresowanie klientów
Rocznica urodzin Chopina była szansą na promocję Polski na świecie. Jednak w przypadku branży MICE potencjał nie został w pełni wykorzystany. więcej...
Statystyki wspomagają lobbing
Branża meetingowa w USA, której wartość dla amerykańskiej ekonomii szacuje się na 907 miliardów dolarów, jest dziesiątą na liście największych przemysłów w stanach. Tym samym ustępuje tylko takim potęgom, jak m.in. branża filmowa, samochodowa czy hazardowa. więcej...
Chiny poświęcą cały tydzień eventom
Po raz pierwszy w historii, odbywającym się w tym roku w Szanghaju targom IT&CM China będzie towarzyszył Shanghai Business Events Week. więcej...
Gdańskie convention bureau w Warszawie
Nowa inicjatywa Gdańsk Convention Bureau skierowana jest do firm, związanych z branżą spotkań, które działają na terenie Warszawy. więcej...
Światowy program MPI w Polsce
MPI Global Training po raz pierwszy odbył się w Polsce i ma już pierwszych dziesięcioro absolwentów. więcej...
Convention bureaux omawiają strategię
Convention bureaux działające w Polsce rozpoczęły cykl spotkań. więcej...
Sektor podróży służbowych wraca do normy
Rynek podróży służbowych zaczyna odczuwać poprawę. Kryje się jednak za tym wzrost cen i twarde negocjacje. więcej...

< 1   ...   51 52 53 54 55 57 58 59 60 61   ...   65 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Jacek Stachera, General
Manager w Agencji Boscata

Odkąd pamiętam byłem typem organizatora. W szkole podstawowej organizowałem między innymi Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Widząc jak moi koledzy dobrze się bawią poczułem, że to jest to, co chcę robić w przyszłości, czyli kreować wartościowe doświadczenia i dobre wspomnienia. Jeszcze chwilę temu czułem, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym chcę być. Razem z moją agencją Boscata realizowaliśmy świetne eventy, współpracowaliśmy z największymi markami w Polsce. Teraz przed nami nowe wyzwanie - przetrwać pandemię i powrócić do tego etapu rozwoju naszej agencji, który przerwał koronawirus. Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej!

Newsletter

»

Zamów newsletter