Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kolejna edycja Targów Event
W październiku odbędzie się kolejna edycja tej imprezy – wydarzenia poświęconego w całości przedstawicielom branży spotkań. więcej...
Poznań bogatszy o nowy obiekt
Na terenie MTP powstaje Sala Ziemi – największa sala kongresowa w mieście. więcej...
Lufthansa inwestuje w nową klasę biznes
Pomimo niesprzyjającej sytuacji na rynku paliw i złej kondycji przewoźników lotniczych, Lufthansa zdecydowała się na znaczące inwestycje w rozwój. Kluczowym elementem nowej strategii jest zakup nowych boeingów 747-8. więcej...
XIII Europejska Akademia Planistów i Organizatorów Konferencji i Kongresów
Już w najbliższy poniedziałek, 27 sierpnia, odbędzie się kolejna edycja imprezy organizowanej przez SKKP. Tematem przewodnim tej edycji uczyniono zagadnienie wykorzystania nowych technologii w przemyśle spotkań. więcej...
MICE nie zarobił na Euro
Okres wielkiego piłkarskiego święta nie był dobrym czasem dla większości agencji działających w branży spotkań. Firmy organizowały znacznie mniej imprez i wyjazdów incentive, przez co wysokość ich obrotów pozostawiała wiele do życzenia. więcej...
Wyróżnienie dla BFC
Businessman Fun Club została jednym z laureatów Diamentów Forbesa. więcej...
Eventy z nowym certyfikatem
ISO (International Organization for Standardization) opublikowało standard poświęcony zarządzaniu zrównoważonymi eventami ISO 20121:2012. Ma on być wskazówką dla organizatorów wydarzeń w planowaniu przygotowywanych przez nich imprez tak, by odpowiadały zasadom zrównoważonego rozwoju. więcej...
IAEE wprowadza aplikacje mobilne
Narzędzia umożliwiają lepszą komunikację oraz korzystanie z nowych funkcji w trakcie wydarzeń branżowych, w tym konferencji oraz spotkań targowych. więcej...
Wydarzenia dedykowane kobietom coraz popularniejsze
Kobiety z roku na rok stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami. Również w sektorze eventowym coraz więcej ofert przygotowywanych jest z myślą o nich. Agencje coraz częściej szukają ciekawych specjalizacji, próbując znaleźć swoją niszę, wycinek rynku, który mogłyby zagospodarować. więcej...
Disneyland docenia branżę MICE
Myszka Miki w wydaniu biznesowym – choć nie jest to pierwsze skojarzenie w odniesieniu do paryskiego Disneylandu, to park ten w swoją 20. rocznicę istnienia udowadnia, że może być całkiem inaczej. więcej...
Pojęcie eventu ewoluuje wraz z rynkiem odbiorców
Przedstawiciele Generacji Y coraz częściej uczestniczą w wydarzeniach MICE. Nowe pokolenie, ma także nowe oczekiwania, które wymagają unowocześnienia wykorzystywanych do tej pory narzędzi komunikacji. więcej...
Coraz więcej podróży służbowych w Chinach
Wydatki Chińczyków na podróże służbowe wzrosną w 2012 roku o 17%, natomiast w 2013 o kolejne 21%. więcej...
Centra konferencyjne nie muszą się bić o klientów
Koszty organizacji spotkań systematycznie rosną, budżety klientów proporcjonalnie maleją, a sytuacja polityki cenowej w centrach kongresowych jest patowa. więcej...
Individual rekomendowana przez WCB
Agencja otrzymała rekomendację, której celem jest wyróżnienie podmiotów świadczących profesjonalne usługi w branży spotkań. więcej...
Warszawa chce przyciągnąć turystów biznesowych
Stolica ma ogromny potencjał, aby stać się jednym z ważniejszych ośrodków branży MICE w Europie. więcej...
Polskie agencje podbijają światowe rynki
Coraz więcej rodzimych firm wygrywa przetargi i zdobywa zlecenia na organizację wyjazdów incentive dla zagranicznych korporacji. To duży sukces, świadczący o profesjonalizmie i dobrej znajomości trendów branżowych. więcej...
Razem można więcej
W Poznaniu powstało Upright Group – zrzeszenie ośmiu firm oferujących szeroko rozumiane rozwiązania outsourcingowe. więcej...
LOT stawia na pasażerów biznesowych
Polskie Linie Lotnicze LOT starają się przyciągnąć więcej klientów podróżujących w klasie biznes. więcej...
Trwa dobra passa rankingowa Polski
Świadczą o tym wyniki drugiego międzynarodowego raportu o przemyśle spotkań opublikowanym w tym roku. W sprawozdaniu UIA nasz kraj zajął 23 miejsce. więcej...
Wyłoniono zarząd Klubu Eventowego SAR
Prezesem Klubu został Szymon Walkiewicz z agencji Walk Events, jeden z pomysłodawców i założycieli Klubu Eventowego SAR. więcej...

< 1   ...   58 59 60 61 62 64 65 66 67 68   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter