Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Choć nielatwe to z duchem - komentuje Krzysztof Gawrych

Wybór wydarzeń, które adresowane są do przedstawicieli branży eventowej, jest ostatnio bardzo duży. To dobrze, bo oznacza to, że rynek przeszedł do kolejnej fazy rozwoju.

Tematyka tych spotkań jest różnorodna. Dominuje oczywiście cel integracyjny i edukacyjny oraz poruszanie i omawianie istotnych dla branży problemów. Ale jest także grupa wydarzeń dla branży, których głównym celem jest pokazanie tego, co nowe na rynku, co można wykorzystać, tworząc najpierw kreację, a później scenariusz eventu. Co naturalne, branża eventowa i dostawcy usług z obszaru eventów najbardziej wierzą w moc spotkania, podczas którego na żywo, zakładając obietnicę zaangażowania i uwagi odbiorcy, mogą przekazać mu wszystkie treści czy zaprezentować atrybuty swojego produktu. 

Ostatnio miałem okazję być gościem wydarzenia, które na nowo otworzyło przed eventowcami przestrzeń niezwykłego z mojego punktu widzenia miejsca. Każdy zapewne słyszał o Domu Towarowym Braci Jabłkowskich, który w centrum Warszawy stanowił jeden z najbardziej charakterystycznych punktów. Sześciopiętrowy gmach zaprojektowany przez Karola Jankowskiego i Franciszka Lilpopa był miejscem wielu wydarzeń, akcji filmów, a także spotkań biznesowych. Otwarty w 1914 roku, przetrwał wojnę, proces upaństwowienia, by wrócić do swoich pierwotnych właścicieli, którzy dziś oddają tę przestrzeń organizatorom wydarzeń. Unikatowość tego miejsca tworzą witraże, zdobiący całe wnętrze, charakterystyczny holl, no i oczywiście historia. 

Dziś na ponad 3 tys. metrów kwadratowych można zorganizować wydarzenie, i choć nie jest to miejsce z kategorii łatwych, to jest w nim to coś, duch miejsca i adresu Bracka 25.
k.gawrych@eventroom.pl 

Więcej czytaj w czerwcowym wydaniu MICE Poland

2016-06-24 13:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter