Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Jak pozyskać sponsora na wydarzenie

O czym należy pamiętać podczas poszukiwania kooperanta? Jak wpłynąć na zaangażowanie osób współfinansujących? Jakich błędów się wystrzegać? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w kwietniowym wydaniu MICE Poland, w artykule warsztatowym.

"(...) Firmie trzeba dać możliwość współtworzenia eventu, dlatego tak ważne jest bycie otwartym na sugestie potencjalnego kooperanta. Oczywiśćie nie można pozwolić, by współfinansujący całkowicie zaburzył pierwotny pomysł, trzeba być przygotowanym na włączenie jego pomysłów w program wydarzenia. Nie wolno ograniczać przedsiębiorstwa do skorzystania ze świadczeń reklamowych takich jak zamieszczenie informacji na stronie internetowej, na fanpejdżach w mediach społecznościowych czy na ulotkach. Takie korzyści nie są zazwyczaj dla potencjalnych partnerów atrakcyjne, co więcej, wychodząc z tak ograniczoną ofertą pokazuje się, że od firmy oczekuje się jedynie wsparcia finansowego bez możliwości współtowrzenia wydarzenia. Pamiętajmy, że dla przedsiębiorcy, który wykładana na imprezę pieniądze, ważne jest doświadczenie, jakie wyniesie ze współpracy (...)".

pełna treść artykułu dostępna w kwietniowym wydaniu MICE Poland
zamów prenumeratę

2017-04-19 14:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter