Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


promocja
Jak zorganizować kreatywne spotkanie?

Zróbmy sobie kawiarnię czyli Knowledge Café meeting 



Chcesz, aby Twoje spotkanie wyszło poza utarte schematy? Knowledge Café to idealny pomysł na kreatywne podejście do szkoleń, wykładów czy burzy mózgów.

Do jej realizacji aranżujemy „kawiarenkę”, której „klientelą” będą uczestnicy eventu. W tym celu niezbędne są stoliki, przy których usiądzie maksymalnie pięć osób. Zaopatrujemy je w papierowy obrus, serwetki lub po prostu kartki, gdzie zebrani będą zapisywać swoje szybkie notatki i hasła z dyskusji.


Spotkanie rozpoczyna moderator, który tłumaczy uczestnikom zasady i podaje temat lub pytania do rozważenia w sesji. Całość może przebiegać na dwa sposoby. W pierwszym, uczestnicy podzieleni na  kilka grup (maksymalnie cztery lub pięć) omawiają zagadnienie przy swoich stolikach przez ok. 45 minut,  by następnie, znów w pełnym gronie, przedstawić i podsumować uzyskane w mniejszych zespołach konkluzje. Dla ułatwienia, w każdej z grup można wyznaczyć osobę, która będzie odpowiedzialna za zebranie kluczowych wniosków, a następnie ich przedstawienie na forum.


W innym wariancie grupy rozmawiają krócej, np. przez kwadrans, a po tym czasie zamieniają się stolikami. Dzięki temu uczestnicy z jednego stołu stykają się z poglądami innych i mogą się do nich ustosunkować. Należy tylko pamiętać, by grupa opuszczająca stół, pozostawiła przy nim swojego przedstawiciela, który nakreśli nowoprzybyłym ich wnioski. W finale, po odbyciu kilku rotacyjnych rund, wszyscy ponownie spotykają się na wspólną dyskusję.

 

Aby ta ostatnia była także luźną rozmową, cała grupa uczestników sesji Knowledge Café nie powinna przekraczać 25 osób. Większa liczba osób wymusza wprowadzenie mikrofonów, a to zaburza klimat spontanicznego dialogu. Ważne jest także, aby nie przeciągać sesji i zaplanować spotkanie na ok. 2 godziny. A jeśli goni nas harmonogram zakończmy spotkanie….  Kreatywną przerwą na kawę.

 
 

Zorganizuj Knowledge Café lub inny event w jednym z hoteli Vienna House w Polsce:

www.viennahouse.com 

Kontakt: T: +48 (32) 7838 143  
M:barbara.drozdowska@viennahouse.com

 

2017-07-24 15:19:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter