Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W Las Vegas o eventach- zacznij kreować doświadczenia

W czerwcu odbyła się IV edycja World Educational Congress (WEC) – największej międzynarodowej konferencji organizowanej przez Meeting Professionals International (MPI). 

 

W imprezie wzięło udział ponad 2,5 tys. uczestników. Jest to 25% wzrost frekwencji w porównaniu z zeszłym rokiem. Impreza cieszyła się szczególnym zainteresowaniem wśród  meeting plannerów. Tradycyjnie większość uczestników stanowili członkowie MPI (70%). Program tegorocznej edycji został poświęcony kreowaniu doświadczeń w trakcie realizacji eventowych.

W czasie sesji edukacyjnych poruszono temat projektowania wydarzeń oraz tworzenia koncepcji eventów w taki sposób, aby rzeczywiście wnosiły wartość dodaną i pozostały zapamiętanymi prze uczestników. – Konferencja była dla mnie dużą inspiracją. Usłyszałem sporo rzeczy, które będę próbował wdrożyć w praktyce mojego biznesu. Amerykanie na ogół dostrzegają trendy odrobinę szybciej od nas, dlatego tak mi zależało aby móc wziąć udział w konferencji i odświeżyć nieco swoje spojrzenie – komentuje Wojciech Liszka, CEO i założyciel Z-Factor.

„Przestań planować spotkania, a zacznij kreować doświadczenia” – tak brzmiało motto WEC 2017.  Ludzie zapominają o tym, co usłyszeli oraz co zobaczyli, natomiast
o wiele trudniej jest zapomnieć towarzyszące w trakcie emocje i doznania. Dlatego tak ważna jest umiejętność tworzenia czegoś, co jest trudno określić, ale łatwo odczuć – niezapomnianych doświadczeń. Wzmacniają one przekaz,
a przez to pozostają w pamięci odbiorców i przekładają się na wydłużony cykl życia eventu. Metodą, którą warto stosować jest kreowanie, a nie planowanie. – Dzięki myśleniu kreatywnemu i projektowemu jesteśmy zdolni do systematycznego budowania wizji. Rzeczy dzieją się tylko na dwa sposoby: przez przypadek, albo poprzez ich kreację. Jeśli jesteś zadowolony losowym wynikiem, to możesz się nie martwić kreacją. Jednak, jeżeli jesteś nastawiony na konkretny efekt, to warto dołożyć wysiłku – mówił
w czasie swojej prelekcji Bruce Mau, współzałożyciel i CEO Massive Change Network.

Czytaj więcej w licowym wydaniu MICE Poland 

2017-07-26 08:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter