Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Oferty od agencji są zbyt skomplikowane


W sierpniowym numerze MICE Poland wywiad z Agnieszką Wilczyńską, dyrektor marketingu w BGŻ BNP Paribas SA. Rozmawiamy o kryteriach wyboru partnerów biznesowych oraz wyzwaniach w trakcie realizacji eventów.


MICE Poland: Co jest największym wyzwaniem podczas realizacji dużego (ważnego) eventu? Jakie są kamienie milowe? 

Agnieszka Wilczyńska: Największym wyzwaniem moim zdaniem jest timing. Timing w dwóch wymiarach. Pierwszy wymiar, to kwestia przygotowania projektu. Jesteśmy dużą organizacją z wieloma procedurami i często skomplikowanym procesem akceptacji. To jest bardzo duże wyzwanie, szczególnie dla agencji. Bardzo ważne jest w tym obszarze partnerskie podejście do współpracy oraz otwartość i zrozumienie obu stron. Myślę, że dobra współpraca Agencja-Klient jest kluczowym czynnikiem sukcesu. Drugi wymiar to odpowiedni timing samego wydarzenia. Nie ma nic gorszego niż siedzieć przy pięknie udekorowanym stole, w wyjątkowym miejscu oczywiście będąc pięknie ubranym i… umierać z głodu, a już nie mówiąc z pragnienia. W tym momencie przestaje być ważne co się dzieje na scenie, kto przemawia lub śpiewa… Nasze doświadczenie nie jest po prostu przyjemnie i niestety prawdopodobnie tak będzie zapamiętane. Zatem sztuka polega na tym, aby po pierwsze dobrze rozplanować wydarzenie, ale także na bieżąco wsłuchiwać się w sygnały od uczestników i reagować. Czasem po prostu lepiej zmienić scenariusz.



Dostęp do pełnej treści artykułu w sierpniowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę.

 

2017-08-23 12:06:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2017-08-23 13:41 Agencja

Może czasem należy zmienić agencje i dać szansę innym, którzy znają się na tym a może zmienić Pana od tzw. zakupów.

2017-09-10 18:52 usetuquzo

http://20mg-levitraforsale.com/ - 20mg-levitraforsale.com.ankor <a href="http://usbuy-ventolin.com/">usbuy-ventolin.com.ankor</a> http://generic-levitracheapest-price.com/

2017-09-10 19:13 abijuceh

http://20mg-levitraforsale.com/ - 20mg-levitraforsale.com.ankor <a href="http://usbuy-ventolin.com/">usbuy-ventolin.com.ankor</a> http://generic-levitracheapest-price.com/

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter