Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

„MICE Hub to my!" – warto się spotkać na dwudziestej edycji Meet The Bidder

patronat




Zbliża się największa dotychczas edycja cyklu spotkań Meet The Bidder z rekordową ilością wystawców. Już 22 listopada 2017 w hotelu Sound Garden Hotel w Warszawie, podczas Meet The Bidder Grand Edition: SMART Fairs for MICE and Luxury Travel, zespół Travel Bidder przedstawi polskim organizatorom branży MICE nowych partnerów biznesowych z wielu krajów. Głównym partnerem wydarzenia jest Polska Izba Turystyki.


 - Przygotowania do nadchodzącej edycji Grand Edition idą pełną parą. Dostajemy wiele pytań z polskiego rynku w sprawie kontaktów do kontrahentów z różnych stron świata. Dzięki temu wiemy, co najbardziej interesuje polskich klientów w danym okresie. Regularnie sondujemy listę popularnych destynacji i potwierdzamy, że zmienia się ona niezwykle dynamicznie - mówi Katarzyna Kałuża-Nawrot, dyrektor ds. rozwoju firmy Travel Bidder. - Naszym celem jest wspieranie i zasilanie polskiego rynku MICE i luxury travel nowymi kontaktami, informacjami, trendami, które rozwijają się przy okazji innych międzynarodowych imprez targowych. Przenosimy do Polski to, co dzieje się na arenie światowej. Partnerstwo z Polską Izbą Turystyki  przy organizacji największej edycji Meet The Bidder w roku jest dla nas uhonorowaniem celów, jakie przyświecają zarówno firmie Travel Bidder, jak i naszemu cyklowi spotkań. Rozwój polskiego przemysłu turystycznego (z uwzględnieniem potrzeb rozwijającej się branży MICE), badanie trendów czy upowszechnianie zasad etyki i bezpieczeństwa w prowadzeniu działalności turystycznej to główne idee przyświecające także naszej działalności – dodaje Kałuża-Nawrot.

 

Całodniowe wydarzenie będzie podzielone na dwie części – merytoryczną i spotkaniową. Podczas porannego, merytorycznego spotkania firma Travel Bidder będzie zachęcać polskich i zagranicznych uczestników do wymiany doświadczeń. Jednym z wiodących tematów tegorocznej edycji będą stowarzyszenia branżowe. Będziemy rozmawiać o ich wartości i oczekiwaniach branży  w obecnej rzeczywistości.  Travel Bidder zaprosi do porannej dyskusji zarówno zagranicznych wystawców tej edycji Meet The Bidder (w tym biura DMC, Tourism Boards, Convention Bureaux, hotele, jak i i innych podwykonawców branży MICE), oraz gości z polskiego rynku – osoby kierujące działami incentive w polskich agencjach, czy przedstawicieli stowarzyszeń branżowych. Ekspertami tej części będą – Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group i Przewodniczący SITE Poland oraz Paweł Niewiadomski Prezes PIT i Wiceprezes ECTAA.

- Nasze partnerstwo z największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego – PIT – jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Bardzo nam zależało, aby do współpracy zachęcić stowarzyszenia i organizacje, którym - tak jak nam - przyświeca jeden cel - rozwój tej gałęzi turystyki, jaką jest branża MICE – mówi Marcin Lewandowski, Account Manager w firmie Travel Bidder. – Niezmiernie cieszy nas także uzyskanie patronatu SITE Poland – stowarzyszenia, które na polskim rynku istnieje wprawdzie od niedawna, ale na arenie międzynarodowej już od 1973 roku! W naszej opinii wymiana doświadczeń, spotkania członków stowarzyszeń i społeczności zrzeszających profesjonalistów branży turystycznej z różnych stron świata, to fundament dla budowy i rozwoju rynku MICE w naszym kraju – stwierdza Lewandowski.

 

Organizatorzy dołożyli także starań, by na część spotkaniową przybyli do Polski przedstawiciele i i reprezentanci hoteli, biur DMC i biur promocji z wielu miejsc na świecie, między innymi:

  • Włochy, Grecja, Cypr, Niemcy, Wielka Brytania i Irlandia, kraje bałtyckie, Słowenia, Malta
  • Emiraty Arabskie, Oman i Jordania
  • Kazachstan, Armenia, Azerbejdżan
  • Indonezja, Filipiny, Malezja, Singapur, Chiny
  • Indie, Tajlandia, Kambodża, Mjanma (d.Birma), Laos, Wietnam, Japonia
  • Stany Zjednoczone, Republika Dominikańska, Panama, Kostaryka, Gwatemala, Belize, Honduras, Nikaragua
  • Etiopia, Seszele

 

Zespół Travel-Biddera stara się by wystawcy byli jak najlepiej przygotowani do spotkań z potencjalnymi klientami. Zagraniczni kontrahenci otrzymują cykliczne raporty dotyczące rynku MICE w Polsce przygotowane przez zespół Travel Bidder, wskazówki dotyczące zainteresowań polskich klientów i pytania, które ułatwią im prowadzenie rozmów. Wystawcy wydarzenia, tuż przed spotkaniami, wezmą udział w specjalnej prezentacji dotyczącej kulisów współpracy z polskimi organizatorami wyjazdów. Tym razem ekspertem, który przygotuje prezentację specjalnie dla wystawców Meet The Bidder będzie Anna Zowczak, CEO i współzałożycielka Motivoscope.

 

Nadchodząca edycja Meet The Bidder obfituje w obecność wystawców zarówno nowych, jak i tych znanych już ze starszych edycji cyklu: dostawców usług MICE z wielu popularnych rosnących w siłę lub odkrywanych na nowo destynacji. Organizatorzy podejmują się wyzwania, by w ciągu tego jednego dnia spotkań skutecznie zapoznać ze sobą obie strony – kupujących i oferentów. Zespół Travel Bidder zadba również o to, by umilić czas oczekującym na spotkania z wystawcami.

 

Głównym partnerem medialnym wydarzenia jest All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, uhonorowany nagrodą „Sukcesy roku 2017” dla wiodącego luksusowego magazynu hobbystycznego/turystycznego w Polsce, a także oryginalnego i markowego polskiego produktu. Magazyn All Inclusive od dawna zasila branżę turystyczną merytorycznymi artykułami o podróżach w najciekawsze zakątki świata.

 

Partnerami branżowymi wydarzenia są:  SBE, SITE Poland, SOIT, Strefa Mice.pl, MPI Poland Chapter, THINK MICE oraz Warsaw Convention Bureau/ Warsaw Tourism Organization, Patronami medialnymi zostały:  Mice Poland, Business Traveller, Turystyka24, Wasza Turystyka.

 

Podczas tej edycji nie mogło zabraknąć Warsaw Convention Bureau/ Warsaw Tourism Organization, które także zostało partnerem wydarzenia. Cykl spotkań Meet The Bidder odbywa się regularnie w Warszawie ściągając do stolicy profesjonalistów branży MICE nie tylko zza granicy, ale także z innych   Polski. Wraz z organizatorami Warsaw Convention Bureau pokaże zagranicznym gościom wydarzenia jak piękna jest Warszawa i co ma do zaoferowania organizatorom różnego rodzaju wydarzeń.

 

Wszyscy uczestnicy spotkań wezmą udział w losowaniu cennych nagród – w tym voucherów na pobyty w dalekich krajach – ufundowanych przez zagranicznych partnerów.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla polskich organizatorów wyjazdów. Rejestracji można dokonać poprzez wypełnienie krótkiego formularza dostępnego pod linkiem: http://www.meet-the-bidder.com/zgloszenie.html  

Więcej informacji pod adresem www.meet-the-bidder.com. Pytania można kierować pod adresem office@travel-bidder.com

 

 

2017-10-27 14:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter