Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Przemysł spotkań będzie napędzał światową gospodarkę w 2018 r.



Najnowsze opracowanie IBTM Trends Watch Report 2017 przygotowane przez Roba Davidsona dowodzi, że przemysł spotkań jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi światowej gospodarki.



Nowe formy i tradycje w zakresie organizacji eventów, a także rosnąca popularność event marketingu prowadzą nie tylko do rozwoju wewnętrznego branży, lecz także powodują, że przemysł spotkań w coraz bardziej widoczny sposób wpływa na towarzyszące sektory usług, a tym samym – na postęp ekonomiczny oraz społeczny na świecie, a przynajmniej w jego niektórych rejonach.
Sytuacja branży spotkań jest nierozerwalnie związana ze stanem światowej gospodarki. Jednak mimo niepewności i niestabilności panujących na globalnym rynku od kilku lat, wiele prywatnych przedsiębiorstw rozwija się doskonale i ciągle szuka nowych wyzwań i kontaktów biznesowych. Według danych zebranych pod koniec 2017 roku 57% respondentów, w tym przedstawiciele przemysłu spotkań, dyrektorzy dużych firm i korporacji przewidują korzystne warunki biznesowe, które będą
przekładać się na częstotliwość spotkań, konferencji, imprez firmowych oraz marketingowych. Co więcej, 48% ankietowanych liczy na wzrost liczby tzw. żywych eventów odbywających się w czasie rzeczywistym i umożliwiających
bezpośredni kontakt z uczestnikami wydarzenia – potencjalnymi klientami i partnerami. Inną optymistyczną wiadomością dla branży MICE jest prognozowany wzrost budżetów eventowych – 54% wydarzeń będzie dysponowało środkami większymi o 3- 3,5% niż w latach 2016–2017.


Dostęp do pełnej treści artykułu w lutowym wydaniu MICE Poland.
Zamów prenumeratę.

2018-03-05 17:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter