Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Witamy nowych event managerów

Zakończyła się kolejna edycja Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim. Dyplom zdobyło ponad 30 osób. 

 

Studium powstało sześć lat temu. Niezmiennie prowadzone jest przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wykłady skierowane są zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. Jak się okazuje z roku na rok ilość zainteresowanych zdobyciem wiedzy dotyczącą organizacji eventów roście.

- Coraz więcej osób – zarówno z agencji, jak i ze strony klientów – chce wiedzieć jak najwięcej o zarządzaniu projektami eventowymi, profesjonalnym działaniu w branży MICE – mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Mea Group, odpowiadająca za obszar edukacji w Zarządzie Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Program studium obejmował 168 godzin. Studęci zagłębiają się w tajniki komunikacji marketingowej i event marketingu, poznają także szczegółowo branżę eventową. Nie brakuje zajęć z planowania, produkcji i realizacji eventów, przygotowania briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji z przedstawicielami branży. Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. ak

Więcej czytaj w czerwcowym wydaniu MICE Poland

2018-06-22 17:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter