Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Jesień w hotelu Renaissance Warsaw Airport

Skorzystanie z jesiennej oferty konferencyjnej Renaissance Warsaw Airport Hotel, to doskonała okazja do tego, by nie tylko lepiej poznać niezwykły koncept hotelu, ale również innowacyjne podejście do organizacji wydarzeń, które wyróżnia hotele marki Renaissance.

 

Przestrzeń jest kluczem

Zlokalizowany zaledwie 67 kroków od Lotniska Chopina Renaissance Warsaw Airport Hotel to nowe miejsce na eventowej mapie Warszawy. Pięciogwiazdkowy hotel marki Renaissance należącej do sieci Marriott dysponuje 225 pokojami oraz szerokim zapleczem gastronomiczno-konferencyjnym.

 

Hotel posiada 844 metrów kwadratowych nowoczesnej przestrzeni konferencyjnej, którą można dowolnie zaadoptować do potrzeb konkretnego wydarzenia. Zarówno licząca ponad 400 metrów kwadratowych sala balowa, jak i 7 sal konferencyjnych dają spore możliwości dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb.

 

Filozofia R.E.N. Meetings

Wszystkie spotkania w Renaissance Warsaw Airport Hotel organizowane są według filozofii R.E.N. Meetings, która jest unikalną wartością marki Renaissance. Nie ważne jak duże jest twoje wydarzenie, dedykowany opiekun spotkania pomoże dopasować oprawę do jego charakteru.

 

To m.in.tablescaping, czyli wyjątkowa oprawa stołów. Gadżety pobudzające kreatywność uczestników spotkania. Catering inspirowany lokalnymi smakami. Z kolei o czas wolny zadbają Navigatorzy, którzy wskażą miejsca i wydarzenia w Warszawie na których warto się pojawić.

Bonusy dla organizatorów

Jesienny pakiet "Fall in Renaissance" to również wartości dodane dla organizatorów. Wśród nich m.in. podwójne punkty w programie Marriott Rewards, które można wymienić na noclegi i nagrody.

Renaissance Warsaw Airport Hotel
ul. Żwirki i Wigury 1H, 00-906 Warszawa

www.eventyrenaissance.pl
www.renaissancewarszawa.pl

telefon: +48 22 164 7000
konferencje@renaissance.waw.pl
 

2018-09-19 09:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter