Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


IMEX America. Nowe technologie i ciekawość

Ponad setka sesji edukacyjnych, dyskusje i wymiana doświadczeń - to wszystko czeka na uczestników tegorocznych targów

   IMEX America to jedno z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych z zakresu przemysłu spotkań na rynku amerykańskim zarówno ze względu na liczbę kupujących, jak i efektywność rozmów handlowych. Mimo, iż IMEX America oficjalnie startuje 16 października, już dzień wcześniej organizatorzy zapraszają na SmartMonday, czyli dzień darmowej edukacji i networkingu. Uczestnicy warsztatów będą poruszać gorące, branżowe tematy, takie jak rozszerzona rzeczywistość, spory dotyczące umów, zarządzanie kryzysowe czy kobiety w przywództwie.

   Program targów będzie składał się ze 180 sesji edukacyjnych. Jak informują organizatorzy, będą one dotyczyć kluczowych problemów branży spotkań. C2 International, firma zajmująca się organizacją imprez firmowych oraz rozwojem przestrzeni konferencyjnych i eventowych poprowadzi sesję „Emocje i technologia”, zaś instruktor Harvard University, Susan Robertson związana z firmą Sharpen Innovation, pokaże uczestnikom, jak rozwijać tzw. kulturę ciekawości.

   Podczas targów nie zabraknie także tematów związanych z rozwojem technologii. Wirtualna rzeczywistość, sztuczna inteligencja, blockchain i krypto-waluty – o tym wszystkim będą opowiadać zaproszeni eksperci. Jedna z sesji edukacyjnych będzie także dotyczyła najnowszych aplikacji przydatnych w pracy event managerów.


IMEX America  odbędą się w dniach 16–18 października w Sands Expo, w Las Vegas. 

www.imexamerica.com (ak)


 Więcej czytaj we wrześniowym numerze MICE Poland.

 www.eurosys.pl

2018-10-05 10:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter