Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


promocja
Łódź - kierunek turystyki biznesowej

Zorganizowanie wydarzenia bizneso­wego wymaga obecnie coraz większego starania, ponieważ klienci z roku na rok stają się bardziej świadomi i wymagający. Czy jedynym wyjściem jest zwiększenie nakładów finansowych? Być może warto zapoznać się z ofertą prezentowaną przez Łódź w poszukiwaniu optymalnego stosunku jakości do ceny. Miasto zostało docenione przez wydawców czasopisma Lonely Planet jako drugie miejsce na świecie w rankingu Best In Travel 2019. 

Dzięki zintegrowanym staraniom wielu środowisk, w tym władz samorządowych, które za cel postawiły sobie wdrożenie programu rewitalizacji, Łódź przeżywa swoisty renesans. Wiele możliwości daje zróżnicowana i nowoczesna infrastruktura, zarówno organizatorom wydarzeń firmowych, jak i samym uczestnikom. Dogodna, centralna lokalizacja, międzynarodowe lotnisko, sieć kolejowa i autostradowa oraz bogata oferta konferencyjna, w połączeniu z unikatową zabudową dziewiętnastowieczną sprawiają, że z roku na rok przyciąga coraz więcej turystów biznesowych. 

Jeżeli ktoś stawia na klasyczne rozwiązania, Łódź gwarantuje szeroką ofertę hotelowo-konferencyjną w ścisłym centrum miasta. Zlokalizowany w nowo­czesnym wieżowcu Hotel DoubleTree by Hilton****, w połączeniu z Klubem Wytwórnia tworzy centrum kongresowo-konferencyjne, w którym z powodzeniem odbywają się także koncerty z możliwością wynajmu loży VIP dla firm. Hotel Vienna House Andel’s**** mieszczący się w zabytkowym, pofabrycznym budynku na terenie kompleksu Manufaktury również dysponuje bogatym zapleczem konferencyjno-bankietowym, podobnie jak Ambasador Premium****, Holiday Inn****, czy Novotel Centrum****. Uzupełnieniem bazy noclegowo-konferencyjnej są obiekty takie jak Stare Kino Cinema Residence, czy sieć Boutique Hotel’s.

Dla poszukujących unikatowych przestrzeni konferencyjno-eventowych interesująca może się okazać oferta obiektów zlokalizowanych w budynkach pofabrycznych, willach i pałacach. Doskonały przykład to kompleks EC1 – Miasto Kultury, w którym mieści się reprezentacyjna „Hala Maszyn”, zdolna pomieścić do 1100 gości w układzie teatralnym. Przestrzenie do wynajęcia na potrzeby różnego rodzaju wydarzeń oferuje także Art_Inkubator w Fabryce Sztuki, mieszczącej się na terenie dziewiętnastowiecznego kompleksu fabryk Scheiblera i Grohmana. W tej samej części miasta znajduje się swoisty punkt kulminacyjny biznesowej Łodzi, czyli Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna. Wydarzenia organizowane są także w pięknych wnętrzach pałacu Poznańskiego (Muzeum Miasta Łodzi), pałacu Scheiblera (Muzeum Kinematografii), czy pałacu Schweikertów (Instytut Europejski). Osobną ofertę mają na przykład: Teatr Wielki, Teatr Nowy, Teatr Powszechny czy Teatr Muzyczny.

W Łodzi nie brak również wielkopowierzchniowych obiektów przygotowa­nych do profesjonalnej obsługi targów branżowych czy imprez o charakterze masowym. EXPO-Łódź to nowoczesny obiekt dysponujący halami o łącznej powierzchni 8 000 m2. Na uwagę zasługuje również Atlas Arena, czyli hala sportowo-widowiskowa z trybuną mieszczącą ponad 13 tys. osób.

Oprócz infrastruktury Łódź zapewnia możliwość skonsultowania się z doradcami znającymi lokalną ofertę w poszukiwaniu najdogodniejszych rozwiązań. Od 2017 roku w ramach Łódzkiej Organizacji Turystycznej działa Łódź Convention Bureau – instytucja, której celem jest wsparcie organizatorów planujących w Łodzi konferencje, kongresy, targi czy inne wydarzenia. Prowadzony jest również portal www.lodz.travel, gdzie znajduje się m.in. obszerny spis obiektów eventowych. Nowoczesność, wygoda i dogodny dojazd – z tym kojarzy się dziś oferta Łodzi dla turystyki biznesowej.

 

2019-01-01 10:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter