Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


patronat
Expo Marketing na początku czerwca w Warszawie

W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu wystawienniczym i sprzedaży, zdobywaniu rynków zagranicznych i dofinansowaniom do działań eksportowych.

5 czerwca 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie podczas Expo Marketing będziemy mogli posłuchać m.in. wykładów o tym, jak planować udział w targach oraz jak efektywnie wykorzystać narzędzia marketingowe, dowiedzieć się, jak wejść na wybrane rynki, a także zasięgnąć informacji o możliwościach dofinansowania do udziału w imprezach wystawienniczych. Tematy wykładów i paneli dyskusyjnych to:

  • „Jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Ciebie i optymalnie je wykorzystać, by osiągnąć zamierzone cele?”, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • „W jaki sposób wykorzystać optymalnie e-marketing i media społecznościowe, by zwiększyć liczbę odwiedzających nas na targach klientów?” Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger
  • „Jak zaaranżować stoisko targowe, by klienci chcieli je odwiedzić i dobrze się na nim czuli?” Jacek Kisiała, prezes Extend Vision
  • „Targowa – wirtualna i poszerzona rzeczywistość”, Sebastian Żywiecki, CEO VMS Media
  • „Targi zmysłów, czyli digital signage i marketing sensoryczny w praktyce”, Patryk Wierniuk, head of business development, IMS
  • „Skuteczne targowe techniki obsługi klienta”, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • „Wykorzystaj zalety event marketingu, by spotkanie z klientami było wyjątkowym przeżyciem i budowało trwałe relacje” – panel dyskusyjny, moderator Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meeting Planner
  • „Hongkong – centrum wystawiennicze Azji”, Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office
  • „Imprezy targowe szansą na wejście na rynki Azji Środkowej i Syberii”, Piotr Guzowski, prezes Polsko-Kazachstańskiej Izby Handlowo-Przemysłowej
  • „Francuskie uniwersum targowe”, Andrzej Bereda, szef firmy Międzynarodowe Targi Francuskie
  • „Z jakich dofinansowań do działań eksportowych warto skorzystać?”, Jarosław Słomka, business development manager, Tribuo
  • „Jak dopasować narzędzia marketingu wystawienniczego do zmieniających się oczekiwań klientów, by odnieść sukces na targach?” – panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia

Oprócz udziału w wykładach, będzie można skorzystać z indywidualnych porad organizatorów targów, firm oferujących profesjonalną zabudowę targową, dostawców usług marketingowych i ekspertów od dofinansowań. Udział w Expo Marketing jest bezpłatny, trzeba tylko zarejestrować się najpóźniej do 4 czerwca na stronie: http://www.expomarketing.com.pl/

Termin: 5 czerwca 2019

Miejsce: Warszawa, Centrum Praskie Koneser – Butelkownia
 

Partner Główny: Centrum Praskie Koneser. Partnerzy: Hong Kong Trade Development Council (HKTDC), Międzynarodowe Targi Poznańskie, Promosalnos, Międzynarodowe Targi Francuskie, Extend Vision, Interior Design Forum.

Patroni Honorowi: Polska Izba Przemysłu Targowego, Warszawska Izba Gospodarcza, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Izba Bawełny, Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

MICE Poland objęło wydarzenie patronatem 

 

2019-05-30 09:10:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Pobierz bezpłatnie wydanie specjalne IMEX 2019

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter