Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PROMOCJA
Jak event to tylko w Lublinie  

Lubelskie Centrum Konferencyjne jest nowoczesną przestrzenią spełniającą najwyższe standardy związane z organizacją różnego typu wydarzeń. Niezależnie od eventu gwarantuje swoim klientom najwyższą jakość oferowanych usług.

 

Lublin to miasto charakteryzujące się wielokulturowym dziedzictwem, wspaniałymi zabytkami i unikalną przyrodą. Dzięki licznym inwestycjom, województwo lubelskie staje się nowoczesną kolebką rozwoju nauki, kultury i biznesu. W nawiązaniu do hasła promocyjnego regionu „Lubelskie smakuj życie” oraz miasta „Lublin – miasto inspiracji”, Lubelskie Centr Konferencyjne postawiło sobie za cel stać się platformą wymiany pomysłów, zdobywania wiedzy i budowania relacji biznesowych, przyczyniając się do kreowania marki turystyki biznesowej regionu lubelskiego.

LCK w liczbach

Lubelskie Centrum Konferencyjne funkcjonuje od początku 2016 r. i do tej pory gościło ponad 430 wydarzeń, podczas których odwiedziło je 65 tys. osób. Budynek mieszący się w samym sercu Lublina dysponuje powierzchnią ponad 13 tys.m2 i oferuje11 sal konferencyjnych mieszczących od 20 do 400 osób. Wszystkie sale wyposażone są w najnowszy sprzęt AV, a sam budynek naszpikowany jest technologiami przyjaznymi środowisku.



Pozycja LCK w branży

Badania Lubelskiego Convention Bureau potwierdzają, że w ostatnich latach region przeżywa okres silnego rozwoju branży spotkań. – Przyszłością rynku konferencyjnego w Lublinie są wydarzenia ponadregionalne i międzynarodowe, które stanowią dla miasta największy impuls rozwojowy i dochodowy. Polska już jest w pierwszej dwudziestce prestiżowego rankingu Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów ICCA, a wśród miast Lublin został ujęty w zestawieniu jako jedna z zaledwie sześciu polskich destynacji konferencyjnych. To rezultat zarówno działalności Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, jak i dużej aktywności pozostałych obiektów o charakterze konferencyjnym, ale także efekt profesjonalizacji branży spotkań. Osobiście uważam, że powinniśmy potraktować ten wynik jako motywację dla dalszej skutecznej promocji LCK i województwa na arenie krajowej i międzynarodowej. Dodatkowo mam nadzieję że od 2020 roku, kiedy zyskamy dodatkową infrastrukturę drogową i nowe połączenia kolejowe, będziemy mogli konkurować z europejskimi destynacjami i bez kompleksów podejmować duże międzynarodowe wydarzenia. I to jest chyba największe wyzwanie – mówi Aleksander Batorski, Dyrektor LCK.



Prestiżowe wydarzenia międzynarodowe i projekty w LCK
Lubelskie Centrum Konferencyjne ma na swoim koncie liczne wydarzenia o zasięgu międzynarodowym.
W przeciągu 3 lat działalności odbyły się tam m.in.:

  • X Międzynarodowa Konferencja Chromatograficzna
  • II Polsko-Japońsko-Węgierskie Sympozjum Chirurgiczne „Triangle Symposium”,
  • Trzy Edycje Kongresu Inicjatyw Europy Wschodniej,
  • Pacific Voice Conference.
  • VI Ogólnopolska Konferencja Samorządu i Oświaty Edukacja Przyszłości
  • Kongres Polskiego Towarzystwa Chirurgii Stomatologicznej                         i Szczękowo-Twarzowej
  • XX Międzynarodowy Kongres Polskiego Towarzystwa Farmakologicznego

LCK tworzy również własne wydarzenia. Jednym z nich jest cykl Dni Otwartych LCK dla biznesu. W swojej ofercie posiada także przestronne sale szkoleniowe. LCK rozszerzył działalność również o własne Centrum Prasowe.  

 

Wychodząc naprzeciw potrzebom organizatorów, oferuje pomoc w organizacji, promocji i obsłudze spotkań dla dziennikarzy, pod hasłem: 
Twoje wydarzenie zaczyna się Tu... „Centrum Prasowe LCK!” Przestrzeń ta jest idealna do organizacji profesjonalnych briefingów prasowych.

............................................................................................................. 

Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie,

tel. 81 718 09 00;

lck@lcklubelskie.pl;

www: http://lcklubelskie.pl/


Wirtualny spacer http://lcklubelskie.pl/wirtualny-spacer/

2019-10-24 09:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter