Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PATRONAT 
Event Biznes - Ostatnia Prosta 

Już po raz szósty Stowarzyszenie Branży Eventowej ma zaszczyt zaprosić na konferencję Event Biznes, która odbędzie 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Global EXPO w Warszawie. Konferencja jest skierowana do managerów i dyrektorów działów marketingu oraz zakupów, członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach, specjalistów PR i HR, a także osób związanych bezpośrednio z branżą eventową, zarówno właścicieli, jak i pracowników agencji oraz adeptów tej sztuki. 

 

Dlaczego warto pojawić się na konferencji Event Biznes?

  • Najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach, działający w Polsce i zagranicą;
  • Prelekcje na tematy kluczowe dla branży eventowej,
  • Szkolenia, które poszerzą wiedzę w tematach ważnych dla branży, w tym social media, bezpieczeństwo i wybrane zagadnienia prawne;
  • Debata i dyskusje panelowe;
  • Nowe kontakty, ciekawe osoby, specjaliści w swoich dziedzinach;
  • Fantastyczna atmosfera i energia do działania.

Celem spotkania jest ukazanie w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym odnoszenia korzyści finansowych.

Program konferencji ma dostarczyć:

  • Praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu;
  • Inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów;
  • Wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii;
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania;
  • Wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.

Prelekcje skupią się na poniższej tematyce:

  • Doświadczenia marketingowe a budowanie relacji z klientem;
  • Wykorzystanie w branży eventowej nowych technologii;
  • Zarządzenie relacjami;
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu.

Cały program dostępny jest na stronie http://sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes/.

Rada programowa składająca się z 11 osób, po raz kolejny wybrała niekwestionowane autorytety w swoich dziedzinach i zaprosiła je do podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem - zdobytymi przy różnorodnych projektach i na wielu rynkach - z uczestnikami konferencji. Tematy, które będą poruszać, są niezwykle istotne z punktu widzenia branży eventowej i dostarczą na pewno wiele informacji niezbędnych do poruszania się w świecie eventu.

W tym roku konferencję otworzy prelekcja Drossosa Drossosa (Global Consultant of Experiential Marketing), który przez dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie w największych koncernach na stanowiskach handlowych i marketingowych, Dzięki niemu dowiemy się w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L'oreal, czy Shell.

Następnie dwie prelekcje poprowadzą specjaliści z dziedziny nowych technologii. Dr James Morgan z Westminster University przybliży Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia. W dzisiejszym świecie, gdzie sporo mediów i informacji walczy o uwagę odbiorcy, umiejętność zaangażowania go w swoje wydarzenie jest niezwykle trudne, ale ważne, nie tylko ze względu na korzyści finansowe, ale również mając na uwadze zbudowanie lojalności wobec marki. Następnie Krzysztof Wojewodzic - CEO ESCOLA S.A., Mobile & web app opowie o Digital experience - jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?

W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabierze nas Justine Kane - Managing Director- The Event Talent Agency, która wyszkoliła już setki event managerów, a od 11 lat dzieli się swoją wiedzą z uczniami i studentami. Temat jej prelekcji to:How highlighting Corporate Social Responsibility has an enormous impact on Employee/Talent Retention, Brand Popularity + in turn Profits!”.

Temat „How tech, UX and data will drive creativity" przybliży uczestnikom konferencji Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide – specjalista od budowania silnych relacji z ludźmi poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy.

Konferencję zamknie prelekcja Jana Gemricha - CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google, który pracując w Google odpowiadał za organizację wydarzeń o budżecie do 1 mld USD. Swoim doświadczeniem podzieli się w wystąpieniu:Klient kontra agencja - najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami".

Konferencja oprócz prelekcji proponuje również szkolenia z zakresu:

  • Prawa, prowadzone przez mec. Michała Kibila, który zagłębi się w temat imprez turystycznych i powiązanych usług turystycznych;
  • Social mediów i wykorzystania ich do wsparcia działań marketingowych. W meandry zagadnienia wprowadzi Andrzej Jaszczyszyn;
  • Bezpieczeństwa, na którym świetnie zna się Adam Kruczyński i podzieli się wiedzą o zabezpieczaniu imprez masowych;
  • Wykorzystywania utworów na eventach, czyli ZAIKS i kwestie finansowe wykorzystania utworów, o czym opowie Adam Pacuski;
  • Efektywności eventu na linii klient-agencja, które poprowadzi Magdalena Heinrich-Galińska.

Warto również wziąć udział w debacie na tematKrótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń”, a także w stolikowych panelach dyskusyjnych, na których będą poruszane dwa bloki zagadnień: Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucji przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej.

Oprócz wartościowych prelekcji, szkoleń i dyskusji istnieje jednak jeszcze jedna kwestia, którą należy podkreślić: ta konferencja to możliwość nie tylko spotkania i słuchania specjalistów oraz praktyków z wielu branż, ale również porozmawiania z nimi i zadania pytań, na które otrzymamy odpowiedź u źródła. Ponadto organizatorzy zadbali o powiększenie strefy wystawców – firm z branży eventowej. Ta część jest otwarta dla wszystkich, można w niej uczestniczyć po dokonaniu bezpłatnej rejestracji. Taka okazja zdarza się tylko raz w roku. Bądź z nami!

Rezerwacja biletów: https://evenea.pl/event/vieventbiznes/

Więcej informacji:                
Facebook https://www.facebook.com/EventBiznes/
Facebook event https://www.facebook.com/events/364268221173784/

Kontakt:
Dagmara Chmielewska
dagmara.chmielewska@sbe.org.pl
508 458 871

2019-11-05 16:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter