Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PATRONAT
Meet The Bidder SPRING EDITION 2020 już 10 marca

27. edycja, 40 wystawców z całego świata, 25 destynacji (w tym połowa egzotycznych), dziesiątki wymarzonych nagród dla najaktywniejszych gości, a co najważniejsze – relacje, relacje i jeszcze raz relacje! Oto krótka charakterystyka marcowej edycji Meet The Bidder SMART Fairs, która odbędzie się 10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport. 

Na czym polega magia tego wydarzenia i dlaczego warto tam być? W czasie jednego dnia targówego odbywa się ponad tysiąc spotkań B2B, co oznacza ponad tysiąc nowych możliwości biznesowych. W jednym miejscu i czasie przedstawiciele polskich organizatorów wyjazdów biznesowych (MICE & Luxury) mogą znaleźć nowych kontrahentów, oszczędzając swój cenny czas. Nie muszą ich szukać w internecie ani jechać na zagraniczne targi – dostawcy usług dla MICE z całego świata zjeżdżają się do Warszawy. O sukcesie wydarzenia świadczy wielu gości powracających na MTB już ponad 8 lat.

MTB Spring Edition odbywa się tym razem pod hasłem RELATIONS MATTER! Organizatorzy szczególny nacisk położą na praktyczne rozwijanie umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych.

Partnerami wydarzenia są m.in. SITE Poland, Culinary ON, Adventure Warsaw, a także mistrz networkingu – Grzegorz Turniak, od którego będziemy czerpać wiedzę podczas marcowego MTB. Patronatem medialnym wydarzenie objęły m.in. THINK MICE, Wasza Turystyka, Business Traveller, Rynek Turystyczny.

Na wydarzenie obowiązuje bezpłatna rejestracja: https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer (miejsca ograniczone).

2020-03-04 08:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Jacek Stachera, General
Manager w Agencji Boscata

Odkąd pamiętam byłem typem organizatora. W szkole podstawowej organizowałem między innymi Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Widząc jak moi koledzy dobrze się bawią poczułem, że to jest to, co chcę robić w przyszłości, czyli kreować wartościowe doświadczenia i dobre wspomnienia. Jeszcze chwilę temu czułem, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym chcę być. Razem z moją agencją Boscata realizowaliśmy świetne eventy, współpracowaliśmy z największymi markami w Polsce. Teraz przed nami nowe wyzwanie - przetrwać pandemię i powrócić do tego etapu rozwoju naszej agencji, który przerwał koronawirus. Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej!

Newsletter

»

Zamów newsletter