Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W NAJNOWSZYM NUMERZE
Czytaj w czerwcowym numerze
MICE Poland: Przewidzieć nieprzewidywalne

O sponsorowaniu wydarzeń sportowych i kulturalnych przez markę kosmetyczną oraz o tym, jak pogoda potrafi zmienić program eventu rozmawiamy z Joanną Łodygowską – Szefem Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.

Widzę pierwsze sygnały, że powoli staramy się wszyscy wracać do normalności. Prawdopodobnie będzie to inna normalność niż ta, którą znamy z czasów przed pandemią i być może będzie to wymagało zmiany  modelu funkcjonowania wielu agencji eventowych, ale wierzę, że sobie poradzimy - mówi Joanna Łodygowska. 

Zamów prenumeratę (klik) 

2020-06-15 11:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Michał Maziarczyk – director of sales
Baltic States & Poland Liberty International Tourism Group

Moja przygoda z turystyką zaczęła się ponad 10 lat temu. W branży incentive zaczynałem jako project manager w jednej z większych firm eventowych oraz incentive travel. Pracowałem również przy dużych realizacjach związanych z obsługą Mistrzostw  Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku, kongresu klimatycznego ONZ – COP19 czy jako group leader na Malcie i w Brighton. Od 5 lat reprezentuję globalne DMC – Liberty International Tourism Group na rynku polskim i krajów bałtyckich.

Newsletter

»

Zamów newsletter