Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PROMOCJA
Radisson Blu Hotel, Sopot
otwiera się dla pierwszych gości

Ponadczasowa klasyka i status słynnego nadmorskiego uzdrowiska to wciąż nieodłączne elementy wizerunku Sopotu. Unikalną atmosferę kameralnego kurortu doskonale poczuć można w nowo otwartym Radisson Blu Hotel, Sopot. Ten czterogwiazdkowy hotel zlokalizowany został w spokojnej części Sopotu ubarwionej zielenią Sopockich Błoni, w odległości zaledwie 250 metrów od plaży. Architektura obiektu, połączona z jego wyjątkowym położeniem, doskonale sprzyja wakacyjnej regeneracji, a także daje impuls dla rozwijania całorocznej funkcji konferencyjnej, kulturowej czy medycznej.

Umiejscowienie Radisson Blu Hotel, Sopot pozwala gościom na relaks wśród kojącej zieleni. W bezpośrednim sąsiedztwie usytuowany jest nadmorski park ze ścieżkami rowerowymi i deptakiem, a hotelowe ogrody przeplatają się z Sopockimi Błoniami, czyli urokliwymi terenami rekreacyjnymi. Na wyciągnięcie ręki dostępne są wszystkie kultowe atrakcje Sopotu – najdłuższe  drewniane molo w Europie słynny Monciak znajdują się w zasięgu spacerowym. Lokalizacja w sercu metropolii ułatwia też szybki dojazd do zabytkowej części Gdańska z ulicą Długą, Fontanną Neptuna czy Bazyliką Mariacką.

W hotelu znajduje się 219 komfortowych pokoi w autorskich aranżacjach z doskonałą akustyką i łóżkami o ponadstandardowej długości 210 cm. Kolorystyka i elementy wykończenia wnętrz są inspirowane naturą – piaskiem i morską wodą - z materiałami przepalonymi słońcem czy wręcz wysuszonymi nadmorskim wiatrem. We wnętrzach dominują kolory ziemi, przełamane kontrastowymi akcentami i detalami Do dyspozycji gości pozostaje strefa Wellness&Spa Clinic z 12 gabinetami oferującymi różnorodne metody pielęgnacji i kosmetologii. Przyjemną regenerację zapewniać będzie również strefa basenowa z wannami do hydromasażu, basenem pływackim oraz saunarium, a także profesjonalna przestrzeń fitness czy Yoga House.

 - Zależało nam na funkcjonalności i kompleksowości usług przy jednoczesnym zachowaniu  intymności i komfortu wypoczynku naszych gości – mówi Katarzyna Dowgiałło-Edel, dyrektor Radisson Blu Hotel, Sopot. - Szczególnie dbamy o najmłodszych gości  – począwszy od  specjalnego wyposażenia i akcesoriów, poprzez dedykowane menu i atrakcyjne animacje, aż po pakiety sprzyjające wypoczynkowi rodzinnemu.

Ofertę uzupełnia restauracja ze śródziemnomorskim menu. Kuchnia czerpie inspiracje z tego, co daje natura, dlatego w serwowanych daniach nie brakuje aromatycznych ziół, warzyw i owoców pochodzących z hotelowych upraw, a także świeżych ryb z Bałtyku. Na gości czekają także produkty wytwarzane na miejscu, m.in. wędliny, ciasta i pieczywo, a całość dopełnia wino Château Isolette produkowane we własnej winnicy w Dolinie Rodanu.

Radisson Blu Hotel, Sopot to również nowy wymiar spotkań. Hotel dysponuje największą przestrzenią konferencyjną w Trójmieście z oryginalnie zaprojektowanym, multifunkcjonalnym pawilonem koncertowo-muzycznym, umożliwiającym organizację wydarzeń nawet dla tysiąca uczestników.

- Zależy nam, aby Radisson Blu Hotel, Sopot tętnił życiem przez cały rok jako ważny punkt na biznesowej, kulturalnej i gastronomicznej mapie Trójmiasta – dodaje Katarzyna Dowgiałło–Edel.  Infrastruktura i obiekty działające w ramach kompleksu hotelowego służyć mają nie tylko naszym gościom, ale również mieszkańcom całej metropolii, z myślą o których tworzymy ofertę czasu wolnego.

2020-06-18 15:56:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Michał Maziarczyk – director of sales
Baltic States & Poland Liberty International Tourism Group

Moja przygoda z turystyką zaczęła się ponad 10 lat temu. W branży incentive zaczynałem jako project manager w jednej z większych firm eventowych oraz incentive travel. Pracowałem również przy dużych realizacjach związanych z obsługą Mistrzostw  Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku, kongresu klimatycznego ONZ – COP19 czy jako group leader na Malcie i w Brighton. Od 5 lat reprezentuję globalne DMC – Liberty International Tourism Group na rynku polskim i krajów bałtyckich.

Newsletter

»

Zamów newsletter