Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
Hotele Radisson w Polsce wspierają w walce z Covid-19 i dołączają do programu Bon Turystyczny

Hotele sieci Radisson w Polsce wspierają Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego „Meditrans” w Warszawie oraz program Bon Turystyczny, oferując vouchery na rodzinne wakacje.



Hotele sieci Radisson w Polsce przekazały przedstawicielom Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego „Meditrans” vouchery na weekendowe pobyty w hotelach sieci Radisson w Polsce. W akcji uczestniczyło 11 hoteli sieci Radisson zlokalizowanych w 8 miastach w całej Polsce. “Zapraszając pracowników Meditrans wraz z ich rodzinami do naszych hoteli, chcemy wyrazić wsparcie i podziękowanie za walkę z Covid-19. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to oni znajdują się na pierwszej linii frontu oraz z ich wysiłku i poświęcenia. Dlatego stwierdziliśmy, że wykorzystamy możliwości sieci Radisson w Polsce i zaoferujemy pobyty nie tylko w Warszawie, ale także w innych miastach, w których zlokalizowane są nasze hotele. Nie mogło być inaczej, hotele wyraziły chęć wsparcia, dzięki czemu zebraliśmy vouchery o wartości 50 weekendowych noclegów na pobyty w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Zakopanem, Katowicach i Szklarskiej Porębie.” – mówi Dyrektor Generalny hotelu Radisson Collection w Warszawie, Marco Eichhorn.

Radisson Hotel Group dołącza do polskiej inicjatywy Bonów Turystycznych

Od Morza Bałtyckiego po malownicze Tatry lub przyjemny wypad na wycieczkę do miasta, hotele Radisson znajdują się w najgorętszych miejscach w Polsce, w tym w średniowiecznych miastach Krakowie i Wrocławiu oraz z bogatą morską historią Gdańsku i Szczecinie, nie wspominając o zimowej stolicy Polski Zakopanem i tętniącej życiem Warszawie. Wszystkie hotele Radisson w Polsce przystąpiły do programu Bon Turystyczny, którego celem jest zwiększenie liczby podróży krajowych dzięki darmowym voucherom dla rodzin z dziećmi. Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła ogólnopolskie działanie wspierające zarówno sektor turystyczny, jak i polskie rodziny w trudnym okresie gospodarczym spowodowanym pandemią Covid-19. Każda rodzina z dzieckiem poniżej 18 roku życia lub dzieckiem niepełnosprawnym może ubiegać się o bon o wartości 500 zł. Kwotę można przeznaczyć na usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne realizowane przez przedsiębiorcę lub organizację publiczną na terenie całego kraju. W ciągu pierwszych dwóch dni po uruchomieniu programu wydano ponad 319 000 voucherów. Do programu, którego całkowity budżet wynosi 4 miliardy złotych, kwalifikuje się około 6,5 miliona dzieci. Ta ogólnopolska inicjatywa to wielka szansa dla każdego z hoteli Radisson w Polsce, które wspólnie zorganizowały kampanię #OdkryjPolskęzRadisson. Akcja #OdkryjPolskęzRadisson to inicjatywa, za pomocą której hotele przedstawiają swoim gościom najciekawsze i niekoniecznie popularne atrakcje w swoich miastach. Wszystkie polskie hotele Radisson dołączyły do tych inicjatywy i wspólnie stwarzają nieograniczone możliwości do rodzinnego wypoczynku i zwiedzania.

2020-09-04 09:15:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»


Ludzie branży

»

Łukasz Klimczak, współwłaściciel i COO agencji *Bespoke 

Decyzja o założeniu agencji *Bespoke
w 2014 roku 
wraz z moim obecnym wspólnikiem była bardzo dobrym ruchem. Doświadczenia, które zdobyłem wcześniej oraz intuicja i ciężka praca pozwoliły na szybki rozwój naszej agencji, która nieprzerwanie rosła po kilkadziesiąt procent rok
do roku. Oczywiście teraz, kiedy przemysł spotkań stanął w obliczu kryzysu, trzeba było szybko się dostosować. Ekspresowo rozwinęliśmy nasze kompetencje, które wcześniej były niejako
w uśpieniu i weszliśmy mocno m.in. w online. 


Newsletter

»

Zamów newsletter