Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MARKETING
Poland Destination – nowe źródło informacji o incentive w Polsce

Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau we współpracy ze Stowarzyszeniem SITE Poland uruchomiła nowe narzędzie dedykowane promocji Polski.

 

Jest ono oparte o ofertę miejskich i regionalnych convention bureaux oraz zasoby, wiedzę i doświadczenie Poland Convention Bureau POT i SITE Poland. Jest to kolejne rozwiązanie, po katalogu Poland Online Site Inspection, skierowane do branży MICE.

Poland Destination to narzędzie technologicznie oparte o stronę internetową SITE Poland i przygotowane w języku polskim i angielskim. Oprócz praktycznych wiadomości, zawiera informacje o atrakcjach w Polsce oraz propozycje programów incentive, a także kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych. Jest to odpowiedź na coraz większą popularność oferty polskich produktów incentive zarówno wśród członków Site w kraju i zagranicą, jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce.

—Polska Organizacja Turystyczna od lat z chęcią podejmuje współpracę ze środowiskiem branżowym w celu pozyskiwania i wspierania międzynarodowych konferencji czy kongresów oraz budowania świadomości wpływu organizacji spotkań i wydarzeń na lokalną społeczność. Współpraca ze specjalistami z Site Poland oraz lokalnymi ekspertami w miastach i regionach zapoczątkowana została przez Poland Convention Bureau w 2020 roku cyklem podróży studyjnych dla organizatorów podróży motywacyjnych, którzy ze względu na utrudnienia w podróżach, zainteresowali się rodzimą ofertą. Dzisiejsza premiera to kolejny przykład na elastyczne podejście naszej branży do odbudowy sektora — powiedział Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polska jest liderem Europy Centralnej i wyróżnia się wysokim poziomem innowacji w branży usług incentive travel. Nasz rynek jest silny dzięki wysokiej profesjonalizacji i jest dobrze zorganizowany poprzez zrzeszające go lokalne i międzynarodowe stowarzyszenia.

— Polska ma ogromny potencjał, który zauważyły zagraniczne firmy organizujące wyjazdy do naszego kraju. Swoją wiedzę o naszym kraju pozyskują na targach, workshopach i podczas bezpośrednich spotkaniach z DMC. Naszym zamiarem jest podtrzymywanie tej dobrej aury wokół Polski jako atrakcyjnej destynacji i dotarcie do innych nowych rynków za pomocą nowych narzędzi. W organizacji Site Global zrzeszonych jest ponad 2500 członków z całego świata, a znaczną część z nich stanowią firmy które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Są to nie tylko agencje, ale też organizacje i korporacje. Do nich będziemy kierować ofertę i działania informacyjne — powiedziała Grażyna Grot-Duziak, prezes Stowarzyszenia SITE Poland. — Poprzez współpracę z Poland Convention Bureau POT możemy czerpać z wiedzy i materiałów przygotowanych przez specjalistów tej organizacji, rozszerzając tym samym ich zasięg — dodała.

Strona internetowa to pierwszy etap rozwoju tego narzędzia. To baza do szerszej platformy komunikacyjnej i narzędzie, dla członków Site Poland, polskich convention bureaux, hoteli i dostawców atrakcji, do promowania swoich usług. Potencjalni odbiorcy z Site Global, a także innych pokrewnych organizacji znajdą w tym miejscu wiele informacji, pomysłów i powodów dla których warto zorganizować wyjazdy w celach biznesowo-turystycznych do naszego kraju, jak np. duże wydarzenia kulturalno-naukowo-sportowe, które same w sobie są atrakcją i będą przyciągać grupy turystów.

— Nowa rzeczywistość, z którą przyszło nam się mierzyć w 2020 roku spowodowała ponad 70 proc. spadek planowanych wyjazdów polskich firm. Na szczęście część z wydarzeń udało się z powodzeniem zrealizować w Polsce, która wciąż dla wielu rodaków jest zaskakująca, nieodkryta i co istotne nieobarczona ryzykiem, jakie obecnie mogą nieść ze sobą podróże w odległe kierunki. Najnowszy Incentive Travel Industry Index wskazuje, iż tzw. incentive travel 2.0, jak coraz częściej określa się podróże, które będą realizowane w najbliższych latach, będą opierać się w pierwszej kolejności na działaniach CSR i wellness, a następnie na doświadczeniach kulturalnych oraz integracji z zachowaniem dystansu społecznego. Czy to po Polsce czy po świecie, podróżować będziemy odpowiedzialnie i bardziej intencjonalnie. Mam nadzieję, iż za pomocą Destination Poland pokażemy, iż jako branża jesteśmy świadomi tych zmian, gotowi do działania i odbudowy rynku – powiedziała Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT.

2021-02-15 16:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Ludzie branży

»

10 minut z... Cyrek Events

O szalonym roku 2020, nowych pomysłach i kreatywności, która pozwala utrzymać się na rynku w czasie kryzysu rozmawiamy z Katarzyną Kseniuk, Chief Operating Officer w agencji Cyrek Event

Zaczynaliśmy jako typowa agencja eventowa, która w ofercie miała standardowe usługi związane z organizacją konferencji, spotkań integracyjnych, targów czy jubileuszy. Dziś zdecydowanie bliżej nam do agencji kreatywnej, która jest w stanie kompleksowo zatroszczyć się o klienta – która kreuje, zaprojektuje i zrealizuje – i to tak w realu, jak i online! 

Newsletter

»

Zamów newsletter