Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Marketerzy inwestują w zimę

Eventy zimowe, głównie B2C, nadal są chętnie wybieraną formą promocji. Dolna granica budżetów, przeznaczanych na eventy zimowe oscyluje wokół kwoty 50 tys. zł, z tymże dotyczy to raczej lokalizacji w miejscowościach górskich, a nie w dużych miastach. Średnio jednak są to kwoty rzędu 100 – 150 tys. zł i wydarzeń, generujących takie koszty, odbywa się najwięcej.

W mniejszej liczbie pojawiają się projekty, na które przeznaczane jest 600 – 800 tys zł. Ten rynek zleceń nie jest aż tak rozdrobniony, jak ma to miejsce w okresie letnim. Dlatego często bywa tak, że jedna agencja już od kilku lat obsługuje tę samą markę. Przykładowo Snow PR jest organizatorem imprezy Quiksilver Snow Session dla tego producenta odzieży. Główną atrakcją eventu jest Quiksilver Big Air, zawody snowboardowe we freestyle’u. Kolejną imprezą Snow PR są pierwsze zawody w ramach cyklu Tauron Energy Ski Cup. Firmą, która się w niego zaangażowała jest Tauron Polska Energia, krajowy dystrybutor energii elektrycznej. – Eventy zimowe zaczęliśmy robić w 2003 roku i do 2009 bardzo prężnie się to rozwijało. Robiliśmy po sześć imprez w sezonie, czyli tak naprawdę w przeciągu ośmiu tygodni. Rok 2010 należał do słabych, ale od tego roku sytuacja zaczęła się znacznie poprawiać – mówi Andrzej Lesiewski, właściciel SnowPR.
W ubiegłym roku firmy w akcjach promocyjnych wykorzystywały motyw zimowych igrzysk olimpijskich. Jedną z takich akcji była Zimowa Stop Cafe, organizowana przez PKN Orlen i agencję Live, która, porównując z edycją tegoroczną, miała dużo bardziej rozbudowany program.
Firma Husqvarna po raz piąty zorganizowała wyścigi psich zaprzęgów Husqvarna Tour. W imprezie biorą udział maszerzy z całej Europy, którzy pokonują 200-kilometrową trasę. To wydarzenie jest też okazją do bezpośredniego spotkania się z klientami firmy, jak mówią organizatorzy, w scenerii polskiej Alaski (Jakuszyce). – Wykorzystanie m.in. materiałów wizualnych dedykowanych tej imprezie, czy organizacja konkursów, zbliżają markę do jej odbiorców. Liczne publikacje w mediach, programy oraz relacje radiowe i telewizyjne poświęcone temu wydarzeniu, w doskonały sposób, w słowach i obrazkach, przekazują opracowane przez nas komunikaty. Informacja na temat kilkudniowego wyścigu trwa i żyje w mediach aż 5 miesięcy każdego roku. To wydarzenie firmie i marce dodaje wielu pozytywnych emocji, ocieplając jej techniczny wizerunek – mówi Marta Winiarek-Miętus, Husqvarna. (xb)

\"\"Marta Winiarek-Miętus: Wykorzystanie materiałów wizualnych podczas imprezy zbliża markę do jej odbiorców

2011-03-07 07:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter