Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Wystawcy lubią brytyjski Confex

Nowy podział na sektory, inicjatywy networkingowe i ponad tysiąc wystawców.

\"\"

Jedna z najważniejszych zmian podczas targów Confex, odbywających się w londyńskim Earls Court, to podział na trzy sektory. Pierwszy to lokalizacje, gdzie można było znaleźć destynacje i obiekty nie tylko z Wielkiej Brytanii, ale i z całego świata. Tutaj również znajdowało się 25-metrowe stoisko Polski, reprezentowane przez Gdańsk Convention Bureau, Mazurkas Travel, Symposium Cracoviense i Krakow Convention Bureau. W strefie logistycznej wystawiali się dostawcy produktów i usług eventowych, zarówno typu indoor, jak i outdoor. Trzecia strefa nazywała się „Coś specjalnego”, przeznaczona dla wszystkich, którzy szukają inspirujących rozwiązań i nowości rynkowych. Odwiedzający nie mogli przeoczyć atrakcji, jaką było Media 10 Marina. Ta centarlnie umiejscowiona strefa networkingowa z barem, znajdowała się na wodzie. Właśnie to miejsce Alison Willis, dyrektor targów, wybrała na otwarcie imprezy pierwszego marca. Pierwszego dnia (Association Day) 150-osobowa grupa hosted buyers z różnych stowarzyszeń branżowych, oprócz zaplanowanych spotkań z wystawcami, uczestniczyła w przygotowanej dla niej konferencji edukacyjnej. Tego samego dnia przeprowadzone były takie inicjatywy networkingowe, jak Confex Connections i Meet the Market, zorganizowane przy wsparciu International Special Events Society i Visit London. Z zakresu edukacji zrealizowano także projekt Confex Knowledge, w ramach którego odbyło się około 50 seminariów, podzielonych na cztery sale tematyczne: marketing, umiejętności biznesowe i rozwój, organizacja oraz logistyka i forum branżowe. – Moje odczucia po targach są jak najbardziej pozytywne. Stoisko polskie robiło dość duże wrażenie na odwiedzających. Z chęcią oglądano nasze filmy. Ci, którzy nie znali wcześniej Krakowa chcieli poznać naszą ofertę. Generalnie pojawiało się dużo zapytań, w tym także tych dość konkretnych. Zainteresowanie było porównywalne do zeszłego roku, a może nawet większe – mówi Beata Paliś, manager, Kraków Convention Bureau. (xb)
www.interational-confex.com

Zobacz galerię

2011-03-21 08:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter