Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

InDreams zdobył budżet Avonu

Agencja wygrała przetarg na organizację międzynarodowego programu wsparcia sprzedaży skierowanego do konsultantek firmy Avon.

Program realizowany jest równolegle w czterech regionach, zarządzanych przez oddziały Avon z Polski, Czech, Rumunii, Węgier i obejmuje dziesięć krajów Europy Środkowej i Wschodniej. InDreams odpowiada za stworzenie i centralne zarządzanie całym programem wsparcia sprzedaży oraz organizację nagrody głównej, którą jest incentive do Stanów Zjednoczonych. – Wyjazd potrwa pięć dni i składać się będzie z dwóch części. Pierwsza, konferencyjna będzie miała miejsce w Los Angeles. Odbędzie się tam uroczysta gala w Kodak Theatre, gdzie na wzór Oskarów zostaną wręczone statuetki Avon Angel dla tych, którzy osiągną najlepsze wyniki sprzedażowe. Oprócz tego przewidziany jest także pobyt w Las Vegas – tłumaczy Michał Czerwiński, członek zarządu InDreams. Cały program motywacyjny oparty jest o platformę IT, wykorzystującą stronę internetową, komunikację e-mailową oraz materiały drukowane przygotowywane w dziesięciu językach. Łącznie skierowany jest do ok. 400 tys. konsultantek Avonu, z czego ponad 200 tys. stanowi grupa z Polski. Program rozpoczął się 19 sierpnia i potrwa do 11 listopada. W pierwszej części skupiono się na maksymalnym rozreklamowaniu projektu i uzyskaniu jak największego odzewu w postaci rejestracji do udziału w programie. Druga część zostanie poświęcona na działania czysto motywacyjne, mające zwiększyć sprzedaż produktów Avon. – Jedyna trudność polegała na dość dużych ograniczeniach czasowych. Przetarg został rozstrzygnięty w lipcu i mieliśmy zaledwie miesiąc na stworzenie strony www i całego systemu komunikacji, we wszystkich językach. Z powodzeniem udało się jednak ten cel osiągnąć – dodaje Michał Czerwiński. Do przetargu przystąpiły cztery agencje. (mk)
www.indreams.pl

\"\"



Zespół, który pracował nad zwycięską ofertą dla Avonu – Magdalena Izydorczyk (project manager), Paweł Kornosz (IT manager), Monika Ostrowska (dyrektor ds. obsługi klienta) – teraz zajmuje się realizacją projektu

2010-10-04 13:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter