Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Czytaj w czerwcowym wydaniu MICE Poland

Amerykański rynek jest znacznie bardziej dojrzały nie tylko na tle Europy, ale też reszty świata. Jednak w ostatnich sześciu miesiącach zaobserwowaliśmy ciekawy trend. 50 proc. zapytań pochodziło spoza USA, głównie z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), a także rejonu Azji i Pacyfiku- twierdzi Kari Wendel, dyrektor generalna CWT Meetings & Events

MICE Poland czerwiec 2016 (15.06-15.07)

W najnowszym wydaniu przeczytasz:

Miesiąc komentuje: Wojciech Walkosz – Klient MICE jest współtwórcą standardów w hotelu

Rozmowa na otwarcie: Strategia kluczem do sukcesu
O strategicznym podejściu do zarządzania wydarzeniami, cechach ludzi sukcesu i zaletach Polaków z Kari Wendel, dyrektorem generalnym CWT Meetings & Events, uznaną za jedną z najbardziej wpływowych osób światowego przemysłu spotkań rozmawia Michał Dzida.

Komentarze
Sebastian Oprządek: Jak poznać dobrego dostawcę
Żaneta Berus: Refleksje wakacyjne
Krzysztof Gawrych: Choć niełatwe to z duchem

AKTUALNOŚCI
Najnowszy ranking ICCA: Polska na lekkim plusie
W najnowszym rankingu opublikowanym przez stowarzyszenie
ICCA Polska znalazła się na 21. miejscu w skali świata oraz na 14. pozycji w Europie. To wynik kolejno o trzy i jedną pozycję lepszy niż przed rokiem.

InDreams świętuje 10. urodziny
Zaczęło się od niewielkiego biura i faksów wysyłanych na poczcie. Dzisiaj InDreams to jedna z najważniejszych agencji na polskim rynku MICE.

Mazurkas zapewnia catering w MCK w Katowicach
Mazurkas Catering 360° został wybrany wyłącznym partnerem cateringowym Międzynarodowego Centrum Kongresowego
w Katowicach.

Segment MICE kluczowy dla inwestycji hotelowych
Kierunki rozwoju branży hotelowej w dużej mierze zależą od rozwoju przemysłu spotkań. To właśnie goście biznesowi generują dla hotelarzy największe dochody.

Cypr – średnio tania destynacja z dobrym połączeniem
Urokliwa wyspa z roku na rok kładzie coraz większy nacisk na rozwój sektora MICE.

Paryż wraca na mapę MICE
Zamachy terrorystyczne okazały się dużym wyzwaniem dla paryskiego przemysłu spotkań. Po początkowym spadku zainteresowania ze strony organizatorów imprez pojawia się szansa na powrót do normalności

STOWARZYSZENIA
Ważne rozmowy o wzorcowym kosztorysie
Przedstawiciele działającego przy SKM SAR Klubu Agencji Eventowych chcą, aby agencje pracowały na 20-25 proc. marżach. Miałoby to pomóc w wyeliminowaniu szarej strefy i ukrytych kosztów.

ZEA – kierunek nie tak popularny, jak się wydaje
Zjednoczone Emiraty Arabskie to – w opinii przedstawicieli tamtejszych agencji i biur promocji regionów – destynacja przez polskich turystów biznesowych w dalszym ciągu nieodkryta.

TEMAT NUMERU
Wymagające obiekty dla dużych wydarzeń
Stadiony oraz hale widowiskowo-sportowe, poza swoją główną funkcją, jaką jest organizacja wydarzeń sportowych, przyciągają także gości MICE.

REGION
Podhalański pomysł na incentive
Południowa część Małopolski to jedno z najpopularniejszych miejsc na organizację wyjazdów firmowych w Polsce. Prym wiodą Tatry, ale coraz więcej turystów biznesowych przyciągają też Pieniny.


AKADEMIA ZLECENIODAWCY
Liczy się każdy detal
Z Justyną Banaszek, projects & promotion managerem w Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. o znaczeniu eventów i sposobach na ich skuteczną organizację rozmawia Michał Kalarus.

LUDZIE
Zmiany personalne w agencjach i obiektach

Personalnie... Dorota Załuska
10 min z... Makata Creative Group

FOTOKRONIKA
Wieczorny bankiet World Corporate Golf Challenge
ImagineFrance, czyli artystyczne spojrzenie na Francję
Branżowe rozmowy w czasie Business Mixera KAE
O hotelach na PGE Narodowym
Zjednoczone Emiraty Arabskie promują się w Polsce

Zamów prenumeratę 

2016-06-16 09:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter