Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Amerykańska branża spotkań pod lupą
International Business and Technology Management (IBTM) zaprezentował pierwsze badanie rynku dotyczące branży spotkań na kontynentach amerykańskich. Nastroje branży zdają się być pozytywne. więcej...
Nowe biura ICCA
Stowarzyszenie International Congress and Convention Association (ICCA) otwiera dwa nowe oddziały regionalne – w Afryce i na Bliskim Wschodzie. więcej...
Kolejna edycja Targów Event
W październiku odbędzie się kolejna edycja tej imprezy – wydarzenia poświęconego w całości przedstawicielom branży spotkań. więcej...
Poznań bogatszy o nowy obiekt
Na terenie MTP powstaje Sala Ziemi – największa sala kongresowa w mieście. więcej...
Lufthansa inwestuje w nową klasę biznes
Pomimo niesprzyjającej sytuacji na rynku paliw i złej kondycji przewoźników lotniczych, Lufthansa zdecydowała się na znaczące inwestycje w rozwój. Kluczowym elementem nowej strategii jest zakup nowych boeingów 747-8. więcej...
XIII Europejska Akademia Planistów i Organizatorów Konferencji i Kongresów
Już w najbliższy poniedziałek, 27 sierpnia, odbędzie się kolejna edycja imprezy organizowanej przez SKKP. Tematem przewodnim tej edycji uczyniono zagadnienie wykorzystania nowych technologii w przemyśle spotkań. więcej...
MICE nie zarobił na Euro
Okres wielkiego piłkarskiego święta nie był dobrym czasem dla większości agencji działających w branży spotkań. Firmy organizowały znacznie mniej imprez i wyjazdów incentive, przez co wysokość ich obrotów pozostawiała wiele do życzenia. więcej...
Wyróżnienie dla BFC
Businessman Fun Club została jednym z laureatów Diamentów Forbesa. więcej...
Eventy z nowym certyfikatem
ISO (International Organization for Standardization) opublikowało standard poświęcony zarządzaniu zrównoważonymi eventami ISO 20121:2012. Ma on być wskazówką dla organizatorów wydarzeń w planowaniu przygotowywanych przez nich imprez tak, by odpowiadały zasadom zrównoważonego rozwoju. więcej...
IAEE wprowadza aplikacje mobilne
Narzędzia umożliwiają lepszą komunikację oraz korzystanie z nowych funkcji w trakcie wydarzeń branżowych, w tym konferencji oraz spotkań targowych. więcej...
Wydarzenia dedykowane kobietom coraz popularniejsze
Kobiety z roku na rok stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami. Również w sektorze eventowym coraz więcej ofert przygotowywanych jest z myślą o nich. Agencje coraz częściej szukają ciekawych specjalizacji, próbując znaleźć swoją niszę, wycinek rynku, który mogłyby zagospodarować. więcej...
Disneyland docenia branżę MICE
Myszka Miki w wydaniu biznesowym – choć nie jest to pierwsze skojarzenie w odniesieniu do paryskiego Disneylandu, to park ten w swoją 20. rocznicę istnienia udowadnia, że może być całkiem inaczej. więcej...
Pojęcie eventu ewoluuje wraz z rynkiem odbiorców
Przedstawiciele Generacji Y coraz częściej uczestniczą w wydarzeniach MICE. Nowe pokolenie, ma także nowe oczekiwania, które wymagają unowocześnienia wykorzystywanych do tej pory narzędzi komunikacji. więcej...
Coraz więcej podróży służbowych w Chinach
Wydatki Chińczyków na podróże służbowe wzrosną w 2012 roku o 17%, natomiast w 2013 o kolejne 21%. więcej...
Centra konferencyjne nie muszą się bić o klientów
Koszty organizacji spotkań systematycznie rosną, budżety klientów proporcjonalnie maleją, a sytuacja polityki cenowej w centrach kongresowych jest patowa. więcej...
Individual rekomendowana przez WCB
Agencja otrzymała rekomendację, której celem jest wyróżnienie podmiotów świadczących profesjonalne usługi w branży spotkań. więcej...
Warszawa chce przyciągnąć turystów biznesowych
Stolica ma ogromny potencjał, aby stać się jednym z ważniejszych ośrodków branży MICE w Europie. więcej...
Polskie agencje podbijają światowe rynki
Coraz więcej rodzimych firm wygrywa przetargi i zdobywa zlecenia na organizację wyjazdów incentive dla zagranicznych korporacji. To duży sukces, świadczący o profesjonalizmie i dobrej znajomości trendów branżowych. więcej...
Razem można więcej
W Poznaniu powstało Upright Group – zrzeszenie ośmiu firm oferujących szeroko rozumiane rozwiązania outsourcingowe. więcej...
LOT stawia na pasażerów biznesowych
Polskie Linie Lotnicze LOT starają się przyciągnąć więcej klientów podróżujących w klasie biznes. więcej...

< 1   ...   58 59 60 61 62 64 65 66 67 68   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter