Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
Apel Paula Van Deventera, Prezesa MPI,
do branży dotkniętej skutkami koronawirusa

Dear MPI Friends,  

The Novel Coronavirus (COVID-19) has touched the lives and businesses of our friends and colleagues across the globe in the meetings and events industry. Our industry has been impacted by recent cancellations of conferences, sporting events and large gatherings. My deepest sympathy goes out to those affected.
As the global situation evolves daily, safety is our utmost concern for our community, industry and our MPI employees. MPI has long-established processes to ensure our daily membership and chapter operations will operate business as usual. We can assure our community that we will continue to provide high-quality resources and up-to-date information.



więcej...

AKTUALNOŚCI
Targi IMEX 2020 we Frankfurcie
odwołane z powodu koronawirusa

Organizatorzy Targów Imprez i Podróży Motywacyjnych IMEX, które miały się odbywać w dniach od 12 do 14 maja 2020 roku we Frankfurcie, poinformowali o odwołaniu imprezy. Powodem jest epidemia koronawirusa w Niemczech. Niemiecki minister zdrowia zapelował o odwołanie imprez masowych. Do tego apelu zastosował się między innymi land Hesja, gdzie leży Frankfurt.


 
więcej...

NOWOŚĆ
Czytaj w marcowym MICE Poland:
Zarobki event managerów rosną
wolniej niż przeciętna płaca!

Aby event mógł się odbyć musi być klient, który zleci jego organizację oraz człowiek, który się tego zadania podejmie. Ile zarabiają event managerowie? Udało nam się dotrzeć do takich danych. Przedstawiamy raport na temat dochodów organizatorów wydarzeń w Polsce.


więcej...

W trudnych czasach jesteśmy razem !!!

Chciałabym rozpocząć od cytatu Dyrektora Generalnego Światowej Organizacji Zdrowia, Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus

„To czas na fakty, a nie strach. To czas na naukę, a nie plotki. To czas na solidarność, a nie piętnowanie. Wszyscy jesteśmy w tym razem”.

 
więcej...

AKTUALNOŚCI
Dotknięta koronawirusem
branża MICE apeluje o wsparcie!
Koronawirus COVID-19 rozprzestrzenia się szybko. W ostatnich dniach dotarł również do Polski. Odwoływane są kolejne duże imprezy(targi, konferencje) a firmy rezygnują z zaplanowanych wyjazdów biznesowych. To wszystko musi się odbić na kondycji sektora MICE. Przedstawiciele stowarzyszeń branży eventowej wydali oświadczenie, w którym zwracają się o pomoc instytucji państwowych oraz sektora prywatnych zleceniodawców. 

więcej...

AKTUALNOŚCI
Specustawa w sprawie
koronawirusa i turystyki 
Jest już gotowy projekt ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, czyli tzw. specustawy o koronawirusie.Mówi się w nim między innymi o odwoływaniu imprez turystycznych. 3 marca 2020 ustawa została przyjęta przez Sejm a 6 marca jej procedowaniem ma się zająć Senat.


więcej...

Rent Design zaprasza na Dni Otwarte
W środę i czwartek, 11 i 12 marca, wypożyczalnia mebli Rent Design otwiera swój magazyn dla klientów, partnerów biznesowych oraz innych, zainteresowanych najmem mebli przedstawicieli branży spotkań. To już trzecia edycja tego wydarzenia pod hasłem „Przyjdź, zobacz, dotknij. Design w zasięgu ręki”, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Przygotowaliśmy na ten dzień sporo niespodzianek!

więcej...

Już po raz piąty Agencja POWER otrzymała zaszczytny tym razem Złoty Certyfikat SOLIDNA FIRMA 2019
Podczas uroczystej gali w Hotelu Plaza w Warszawie w ramach programu Solidna Firma przyznawane zostały certyfikaty dla firm, które świadczą o tym, że wyróżnione przedsiębiorstwa oferują najwyższą możliwą jakość obsługi i przestrzegają wszelkich standardów jakości.

więcej...

PATRONAT
Meet The Bidder SPRING EDITION 2020 już 10 marca
27. edycja, 40 wystawców z całego świata, 25 destynacji (w tym połowa egzotycznych), dziesiątki wymarzonych nagród dla najaktywniejszych gości, a co najważniejsze – relacje, relacje i jeszcze raz relacje! Oto krótka charakterystyka marcowej edycji Meet The Bidder SMART Fairs, która odbędzie się 10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport. 

więcej...

Z  ostatniej chwili
Targi ITB w Berlinie zostały odwołane z powodu koronawirusa!

Koronawirus i jego szybkie rozprzestrzenienie się to powód odwołania targów turystycznych ITB Berlin 2020 - jednej z największych imprez targowych w Europie, z ofertą również dla sektora MICE. Targi miały rozpocząć się 4 marca i potrwać do 8 marca. 




więcej...

PRZETARGI
Polski Cukier S.A. do 6 marca 
szuka firmy eventowej
Krajowa Spółka Cukrowa SA.z Torunia opublikowała ogłoszenie o możliwości do składania ofert w trybie negocjacji nieograniczonych na organizację corocznej imprezy plenerowej pod nazwą "Centralny Dzień Pola", która odbędzie się 25 czerwca 2020 roku.

więcej...

PATRONAT
Zakończyło się święto reklamy i druku – podsumowanie 16. edycji targów RemaDays Warsaw 2020

14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów.

 

więcej...

AKTUALNOŚCI
Targi MWC w Barcelonie odwołane.

Co z ITB W Berlinie?
Organizator jednych z największych na świecie targów poświęconych mobilnym technologiom Mobile World Congress Barcelona 2000 (MWC) poinformował, że tegoroczna edycja, która była zaplanowana na 24-27 lutego, została właśnie odwołana. Powodem odwołania były obawy przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. 

więcej...

ŚWIAT
Do Turcji bez wiz od 2 marca
Turcja jest jednym z popularniejszych wyjazdów incentive organizowanych dla polskich klientów. Do do tej pory turyści wyjeżdżający do tego kraju musieli występować o wizę. Procedura była prosta, można było ją przeprowadzić przez internet. Jednak otrzymanie tureckiej wizy wiązało się z dodatkowymi kosztami.

 
więcej...

NOWOŚĆ
Eventy w parku wodnym pod Warszawą
20 lutego pierwsi goście odwiedzą Suntago Wodny Świat. Jest to największy park wodny w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi co do wielkości w Europie po mieszczącym się pod Berlinem Tropical Islands. Docelowo zma zająć 80 hektarów. Całość ma być gotowa za około 6-8 lat. Oprócz parku wodnego będzie tutaj centrum konferencyjne oraz dwa hotele - cztero- i pięciogwiazdkowy.

więcej...

RYNEK
Ruszył przetarg na organizację
Pikniku Naukowego CNK
Centrum Nauki Kopernik szuka agencji do realizacji dwóch kampanii reklamowych. Jedna z nich będzie kampanią wizerunkową Centrum Nauki Kopernik, druga ma dotyczyć organizacji oraz promocji corocznego Pikniku Naukowego. CNK ogłosiło przetarg i wybierze jedną agencję do obydwu kampanii lub dwie oddzielne agencje.


więcej...

RYNEK

Znamy organizatorów eventów
dla PKP Intercity
W połowie lutego rozstrzygnięty został przetarg na organizacje wydarzeń dla PKP Intercity w roku 2020. Wybrano trzy agencje spośród dziewięciu, które zdecydowały się przedstawić swoje oferty. Do ich zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa zaplanowanych przez spółkę eventów, w tym wsparcie przy budowaniu i realizacji zaproponowanej koncepcji kreatywnej oraz identyfikacji wizualnej wydarzeń.


więcej...

NOWOŚĆ
Czytaj w lutowym MICE Poland:
Wykorzystujmy ciemną stronę!

Ukryta społeczność́ to forma ruchu przypisanego do niewłaściwego kanału. Firma marketingowa RhythmOne twierdzi, że nawet ponad 80 proc. wszystkich akcji w sieci stanowią te „ciemne”. Co oznacza, że opieramy swoje środki reklamowe tylko na 20 proc. tego, co się faktycznie dzieje. Dlatego musimy przejść na tzw. „ciemną stronę. 


więcej...

ŚWIAT
Agencja DISTINCTIVE ASSETS
odpowiedzialna za Oscary 2020

Gala Oscary, która odbyła się 9 lutego 2020 roku w Dolby Theatre  Hollywood przyciągnęła przed telewizory miliony widzów na całym świecie. Za jej organizację tradycyjnie już odpowiedzialna była agencja  DISTINCTIVE ASSETS z Nowego Jorku, specjalizująca się w organizowaniu luksusowych eventów.


więcej...

AKTUALNOŚCI
Zamieszanie wokół
Orlen Warsaw Marathon 2020

Tegoroczny Warsaw Orlen Marathon był zaplanowany na 19 kwietnia 2020 roku. Aby zorganizować bieg, w którym startuje co roku kilkanaście tysięcy osób, należy rozpocząć pracę już w grudniu roku poprzedniego. Ale firmy, które brały udział w konkursie ogłoszonym w roku 2019, nie doczekały się jego rostrzygnięcia. 





więcej...

< 1   ...   18 19 20 21 22 24 25 26 27 28   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter