|
|
|
USA: mniejsze budżety wymuszają kreatywność
|
Kryzys finansowy i związane z tym cięcia wydatków rządowych w Stanach Zjednoczonych wyraźnie odbiły się na tamtejszych organizatorach spotkań.
Branża MICE, aby utrzymać swoją pozycję musi bardziej niż kiedykolwiek dostosować się do nowych realiów rynkowych
więcej...
|
|
Branża wróciła do ogrodu
|
Kolejna edycja branżowego spotkania „Wracamy do ogrodu” promującego ideę odpowiedzialnego biznesu za nami. Jak co roku w wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele branży MICE, zwłaszcza z lokalnych firm. Tym razem uczestnicy udali się do Domu Dziecka w Przemyślu. Parterem wydarzenia był położony w pobliżu Hotel Arłamów.
więcej...
|
|
Meeting Innovations już we wrześniu
|
Jesienią odbędzie się organizowany przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce Meeting Innowations. Tematem przewodnim spotkania będą „Innowacyjne kongresy nowej generacji”. Jak twierdzą organizatorzy będzie to eksperymentalna konferencja naukowo-branżowa. Ideą takiej formuły spotkania jest wspólna dyskusja na tematy związane z MICE przedstawicieli środowiska naukowego i praktyków branży
więcej...
|
|
Nowi Ambasadorzy Kongresów Polskich
|
Kapituła programu wybrała dwudziestu dwóch nowych Ambasadorów.
Celem programu Ambasadorzy Kongresów Polski jest uhonorowanie osób, które w międzynarodowym środowisku, rozpowszechniają wiedzę o atutach naszego kraju
i pozyskują międzynarodowe kongresy dla naszego kraju, choć działalność na rzecz
organizowania wydarzeń w Polsce nie wynika bezpośrednio z ich obowiązków zawodowych.
więcej...
|
|
Venue dopasowane do spotkania
|
Meeting plannerzy, reprezentujący cztery grupy wiekowe: generację milenijną (18-32 lata), przedstawicieli tzw. generacji X (33-46 lat), osoby zaliczane do grupy wyżu demograficznego, tzw. „baby boomer” (47-65 lat) oraz osoby w wielu powyżej 66 lat mają inne preferencje dotyczące sposobu planowania i realizacji wydarzeń MICE. Z wyjątkiem ostatniej grupy, wszyscy meeting plannerzy bardzo chętnie w czasie organizowanych przez siebie wydarzeń korzystają z materiałów i rozwiązań cyfrowych.
więcej...
|
|
Dorota Rzeszutek przechodzi do Endorfina Events
|
Z początkiem lipca Dorota Rzeszutek, dotychczasowa dyrektor zarządzająca agencji EM LAB, rozpoczęła pracę w Endorfina Events, zajmując stanowisko business development directora. Jest odpowiedzialna m.in. za: zwiększenie portfolio usług w zakresie działań eventowych, rozwijanie nowych kompetencji spółki oraz nadzór nad działaniami sprzedażowymi agencji.
więcej...
|
|
Rzeszów wyłania się z kongresowego niebytu
|
I Forum Turystyczne Państw Karpackich stało się platformą wymiany doświadczeń i opinii o branży.
Rzeszów, stolica Podkarpacia, wydaje się nie istnieć na branżowej mapie Mice. Tymczasem, w opinii ekspertów potencjał rynku jest duży.
więcej...
|
|
Konferencyjny sukces Wiednia
|
Wiedeń zorganizuje aż trzy cykliczne spotkania stowarzyszenia The European Association for the Study of the Liver – w 2015, 2019 i 2023 r. Władze organizacji wybrały właśnie miejsca, w których odbywać się będą te coroczne imprezy, aż do 2023 r.
więcej...
|
|
Foundation Youth Award przyznane
|
Irina Nikolayenko, studentka Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie zwyciężyła w międzynarodowym konkursie IMEX University Challenge dla organizatorów wydarzeń.
więcej...
|
|
Marriott stawia na urządzenia mobilne
|
Sieć hotelowa Marriott International wprowadziła dwie aplikacje mobilne dla gości biznesowych. Działają one w prawie 500 obiektach należących do sieci na całym świecie, w tym także w Polsce – w Warsaw Marriott Hotel.
więcej...
|
|
Porozmawiaj z „MICE Poland” na Facebooku
|
Z końcem czerwca „MICE Poland” pojawił się na Facebooku. Rozpoczynamy w ten sposób nowy rozdział w naszej aktywności medialnej.Oprócz działalności wydawniczej (miesięcznik oraz liczne wydania specjalne – tematyczne i zagraniczne), obecności w Internecie, teraz można nas znaleźć także na tym jednym z najpopularniejszych obecnie portali społecznościowych.
więcej...
|
|
MICE Poland patronuje Poland Business Run
|
Bieg charytatywny organizowany w pięciu miastach równocześnie to wyjątkowa inicjatywa, której pierwsza edycja miała miejsce w 2012 r. w Krakowie. Rok później udział w wydarzeniu wzięły trzy miasta. W tym roku do Krakowa, Poznania i Katowic dołączają Warszawa oraz Łódź.
więcej...
|
|
Nowa hala w Gliwicach
|
W lipcu 2015 r. ma się zakończyć budowa Hali Widowiskowo-Sportowej Gliwice.
W skład powstającego w miejscu dawnego stadionu XX-lecia obiektu wejdzie hala główna, której widownia pomieści 13 752 widzów (z możliwością powiększenia o kolejne 2,8 tys. miejsc), hala treningowa, na 1180 osób, sale konferencyjne, centrum SPA, fitness i odnowy biologicznej oraz lokale gastronomiczne.
więcej...
|
|
Entertainment Group z IMS SA
|
Agencja Entertainment Group Sp. z o.o. dołączyła do Grupy Kapitałowej IMS S.A. Celem połączenia jest rozszerzenie portfolio obu stron i dotarcie z szerszą ofertą do większej liczby klientów. Na mocy podpisanej umowy IMS SA nabyła 73 proc. udziałów w Entertainment Group Sp. z o.o. Entertainment Group uzyska dostęp do rozwiązań technicznych, jakie w swojej ofercie posiada IMS takich jak audiomarketing, aromamarketing, reklamę w miejscu sprzedaży.
więcej...
|
|
Rynek nie jest jednorodny
|
O sposobach promocji destynacji i zmianach w branży, z Michelem Neijmannem, nowym przewodniczącym stowarzyszenia International Association of Professional Congress Organizers i parterem zarządzającym w firmie K2 Conference & Event Management Co., rozmawia Michał Kalarus.
więcej...
|
|
Zdaniem czytelników Między klientem a agencją...
|
Komentarz do artykułu „Cele biznesowe muszą być jasno zdefiniowane”.
Brief to podstawowe narzędzie pracy dla agencji eventowej. Oprócz informacji, dotyczących celu wydarzenia i opisu grupy docelowej, powinien zawierać jasno sprecyzowane oczekiwania klienta. Gdyby na etapie opracowywania oferty, agencja miała szerszy pogląd na kontekst wydarzenia i cele biznesowe, finalna koncepcja z pewnością bardziej odpowiadałaby oczekiwaniom klienta.
więcej...
|
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|