Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


AKTUALNOŚCI
ANTYCOVID EXPO – potrzeba
matką wynalazków

Aplikacje i bransoletki do domowej kwarantanny, rączki do bezdotykowego otwierania drzwi, solarne dezynfekatory - to zaledwie kilka spośród wielu produktów udawadniających, że technologia przyszłości pomoże przetrwać kryzys. Pandemia z całą pewnością obudziła kreatywność przedsiębiorców. Polskie firmy rozwijają skrzydła i zaskakują innowacyjnymi rozwiązaniami, które już 14-15 października 2020 będzie można przetestować podczas ANTYCOVID EXPO – pierwszych w Polsce Targach Rozwiązań Zwiększających Bezpieczeństwo Sanitarno-Epidemiologiczne.

Innowacyjność w czasach pandemii

Wydarzenie ANTYCOVID EXPO powstało z myślą o firmach odpowiadających na wyzwania pandemii. Prezentowane będą produkty i rozwiązania oferowane przez polskich przedsiębiorców i naukowców. A tych na rynku nie brakuje. W ostatnim czasie głośno było m.in. o wynalazku studenta Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki AGH, który postanowił swoim produktem rozwiązać problem konieczności masowego używania jednorazowych rękawiczek czy woreczków foliowych w miejscach publicznych. Z zainteresowaniem śledziliśmy informacje o respiratorze z drukarki 3D, który opracowali polscy inżynierowie. Co ciekawe, koszt respiratora jest wielokrotnie niższy niż standardowych konstrukcji. Czekamy na szczepionkę lub lek na COVID-19, zanim się to jednak stanie, powinniśmy poznać sposoby walki z pandemią.  – Naszym celem było stworzenie przestrzeni, w której wszystkie te rozwiązania będzie można przetestować. Jeszcze do niedawna sami byliśmy klientami potrzebującymi najlepszych rozwiązań, przygotowywaliśmy nasz obiekt - EXPO Kraków na przyjęcie gości w nowym reżimie sanitarnym. Rozumiemy więc sytuację firm, które tak jak my spędziły wiele godzin na przeglądaniu ofert. Z pewnością zaoszczędzilibyśmy dużo czasu, gdybyśmy mogli wziąć udział w wydarzeniu, na które zapraszamy. – twierdzi Marcin Bugajski – Dyrektor Administracyjno-Techniczny Obiektu, członek Zarządu Targów w Krakowie.

Rośnie konkurencja

Branża środków czystości i dezynfekcji z dnia na dzień rośnie w siłę.  Przedsiębiorcy prześcigają się w kreatywności. Dostępna oferta jest bardzo szeroka. Jak w każdym biznesie producenci walczą o klientów i ich zainteresowanie. Coraz trudniej się wyróżnić i zbudować wiarygodną markę. Targi ANTYCOVID EXPO pomogą zyskać rozgłos i szybko dotrzeć do odbiorców. Dadzą również szansę na poznanie produktów pomocnych w codziennym życiu.

 Zakres tematyczny

Wydarzenie dedykowane jest producentom, dystrybutorom, szkoleniowcom oraz firmom usługowym z zakresu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. Targi są szansą na pozyskanie nowych klientów, poszerzenie swojej sieci kontaktów oraz rozwoju firmy. Goście wydarzenia będę mieli szansą poznać najlepsze rozwiązania, które pomogą w codziennych obowiązkach. Zapowiadają się dwa intensywne dni, w trakcie których zwiedzający będą mieli okazję zapoznania się z proponowaną ofertą: każda firma, fabryka, sklep, salon czy gospodarstwo domowe poszukuje produktów i rozwiązań, które zapewnią odpowiednią ochronę pracowników oraz członków rodziny. Targi ANTYCOVID EXPO wychodzą naprzeciw oczekiwaniom, proponując wydarzenie, którego jeszcze nikt w Polsce nie zorganizował, a które jest potrzebne na rozwijającym się rynku. Targom towarzyszyć będą warsztaty oraz pokazy technologii, między innymi oczyszczających powietrze w pomieszczeniach zamkniętych. Ofertę uzupełnią szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, doradcze, psychologiczne.

Bezpieczne targi

- Kwestią priorytetową jest dla nas zapewnienie bezpieczeństwa wystawców, gości i pracowników na każdym etapie realizacji poszczególnych wydarzeń. Gwarantujemy, że w dniach 14-15 października nie znajdą Państwo bardziej bezpiecznego i komfortowego miejsca od EXPO Kraków. Dzięki wypracowanym procedurom jesteśmy gotowi na organizację targów i spotkań biznesowych w „nowej rzeczywistości”. – dodaje Marcin Bugajski.

Zarówno prywatnie, jak i zawodowo stanęliśmy przed nowymi wyzwaniami. W zakładach pracy testowane są takie rozwiązania jak ozonowanie, zamgławianie. Prywatnie szukamy maseczek, przyłbic lub płynów bakteriobójczych. Rozwiązania tego typu to nasza codzienność i wszystko wskazuje na to, że zostaną z nami na dłużej. ANTYCOVID EXPO pozwolą nam odnaleźć się w nowej rzeczywistości i wybrać najlepsze z możliwych produktów.

 Szczegóły na temat wydarzenia dostępne są na stronie www.antycovidexpo.pl oraz profilu Facebook https://www.facebook.com/antycovidEXPO/

 

 

 

2020-09-04 09:07:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter