Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PROMOCJA
Radisson Hotel Group wprowadza nową markę: Radisson Individuals i pozyskuje 10 nowych hoteli w regionie EMEA w trzecim kwartale 2020 roku

Radisson Hotel Group ogłasza wprowadzenie nowej marki: Radisson Individuals. Radisson Individuals to marka konwersji, która oferuje niezależnym hotelom i lokalnym, regionalnym sieciom możliwość bycia częścią globalnej platformy Radisson Hotel Group, czerpania korzyści z międzynarodowej świadomości i doświadczenia Grupy z możliwością zachowania własnej wyjątkowości i tożsamości.


Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na ich własne cechy i wyjatkowość, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego standardu jakości sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności usług, którym prześwieca hasło „Yes I Can!” w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich.

Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group, powiedział: „Wprowadzenie Radisson Individuals to kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać uznaną za jedną z trzech najlepszych marek hotelowych na świecie i marką wybieraną przez właścicieli, gości i najbardziej utalentowanych pracowników. Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania nowoczesnego rynku zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals jest idealnym pierwszym krokiem dla indywidualnych hoteli z dobrymi ocenami usług, które chcą pozostać niezależne lub rozważają przejście na jedną z naszych odnoszących sukcesy marek podstawowych, a także silną propozycję dla lokalnych, regionalnych marek hotelowych, które chcą zbadać dodatkowe kanały dystrybucji i / lub opcje co-brandingu”.

Radisson Individuals stanowi wyjątkową okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie klientów i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży. Hotele te skorzystają na sile kontraktowej, która pochodzi z marki, której zaufały miliony gości na całym świecie. Hotele będą korzystać z zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP.

Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddani ocenie zgodności koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z zasadami BHP SGS, indeksie online ocenianym na podstawie ich GRI, zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych Grupy. Hotele Radisson Individuals będą musiały przejść szkolenia w zakresie filozofii grupy „Yes I Can!” i osiągnąć ponad 80% wynik GRI, co zapewni gościom wysokie standardy jakości obsługi.

2020-10-22 13:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter