Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


TRENDY
Branża eventowa może stracić w tym roku z powodu pandemii nawet 1 mld zł!

Jak wynika z badania przeprowadzonego na przełomie listopada i grudnia, średni spadek przychodów agencji eventowych za rok 2020 roku w porównaniu do rekordowego roku 2019 wyniesie 78%, zaś średnia strata  77%. Oznacza to, że Polski MICE może stracić nawet 1 mld zł!



Badanie zostało przeprowadzone wśród agencji ieventowych na przełomie listopada i grudnia przez: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych SAR oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE. Jego celem było zbadanie kondycji branży pod kątem prognozowanej straty za 2020 rok, oszacowania koniecznych opłat na rzecz składek ZUS oraz stanu zatrudnienia.

- Wyniki obrazują dwa główne komunikaty: większość agencji eventowych działa pod kodem 73.11 Z i średni spadek przychodów wynosi ponad 70%, dlatego właśnie agencje eventowe powinny zostać objęte sektorowym wsparciem. Dzięki temu będą mogły przetrwać i w przyszłości znów stanowić istotne źródło miejsc pracy i opłat (ZUS, podatki) na rzecz państwa. – podsumowała Dorota Wojtczak, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, Head of Marketing w Grupie S/F.

2020-12-16 09:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter