Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


TARGI
Targi Packaging Innovations łączą się z FestiwalemMarketingu.pl & FestiwalemDruku.pl

Targi w Krakowie – jeden z największych organizatorów targów w Polsce oraz OOH magazine – organizator FestiwalMarketingu.pl, największych targów branży reklamowo-poligraficznej zorganizowanych w II połowie 2020 roku, łączą siły, aby wspólnie przygotować największe w Polsce wydarzenie dla działów sprzedaży i marketingu.


 

Współpraca dwóch dużych graczy na rynku eventowym zaowocuje połączeniem 13. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations z 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl  i towarzyszącymi mu wydarzeniami dodatkowymi. Imprezy odbędą się w dniach 15-16 września 2021 roku w EXPO XXI Warszawa.

Takiego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. Będzie to największy event, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, pracownikami działu zakupów i technologami. Udział w targach będzie fantastyczną okazją do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu, od jego powstania, opakowania i wyboru środków komunikacji. Granica pomiędzy rolą sprzedawcy a marketingowca powoli się zaciera. Wynika to z wyzwań, przed którymi stoi branża. Rosnąca konkurencja, presja czasu, nowe kanały dotarcia – wszystko to sprawia, że nawet na moment nie można pozostać w tyle. Aktualnie handlowiec musi być skutecznym negocjatorem i posiadać szeroką wiedzę z zakresu Public Relations. Nadchodzące wydarzenia dadzą odpowiedź, jak skutecznie łączyć te role, jakich wyborów dokonywać, aby czerpać jak największe zyski. Tematami przewodnimi będzie ekologia oraz e-commerce.

Początkowo Targi Packaging Innovations planowane były na czerwiec. - Nie ukrywamy, że na decyzję o zmianie daty miały wpływ rozmowy z naszym Partnerem. Jak szybko się okazało mamy podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy. – podkreśla Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie.

- Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem będzie nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów  – dodaje Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine. 

2021-02-09 16:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter