Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


ZAGRANICA
Malta kusi sektor MICE

Malta Tourism Authority ogłosiła, że w ramach wspierania odbudowy sektora spotkań i wydarzeń, wdraża nowy program mający przyciągnąć organizatorów eventów na Wyspy Maltańskie.


Sektor MICE jest bardzo ważnym elementem gospodarki Malty. Generuje duże zyski w turystyce, także poza sezonem wypoczynkowym. W związku z koniecznością jego odbudowy, MTA oferuje dofinansowania dla firm z tej branży, które na miejsce organizacji swojego wydarzenia wybiorą Maltę.

Wnioski o dopłaty mogą składać klienci korporacyjni, firmy PCO, DMC, hotele oraz firmy audiowizualne świadczące usługi dla sektora MICE.

Dofinansowanie będzie można dostać na każdego międzynarodowego uczestnika eventu, konferencji, spotkania bądź wystawy, które odbędą się na Malcie i Gozo w sezonie 2021/2022. Wysokość dopłat będzie uzależniona od kosztów, jakie organizator wydarzenia poniósł w związku z udziałem każdego uczestnika. Udokumentowany koszt minimum 600 euro to dopłata w wysokości 75 euro na osobę, a udokumentowany koszt minimum 800 euro to dopłata rzędu 150 euro na osobę. W kosztach można zawrzeć wydatki na zakwaterowanie, transport naziemny, wyżywienie, wycieczki, aktywności związane z budowaniem jedności zespołu, organizację eventu i logistykę. MTA zastrzega, że do kosztów nie zaliczają się wydatki na loty międzynarodowe i inne środki transportu niezbędne do dotarcia na Wyspy Maltańskie.

Każde wydarzenie może otrzymać jednorazowe wsparcie, które zostanie przekazane organizatorom po jego zakończeniu. Grupa uczestników musi liczyć co najmniej 10 osób i pozostać na Malcie lub Gozo przez minimum 2 noce.

Warunkiem otrzymania wsparcia jest zapewnienie przez organizatora odpowiedniej jakości usług oraz przedstawienie miejsca odbywania się eventu w najlepszy możliwy sposób.

 Aplikacje można składać pod linkiem: https://tiny.pl/rsgc2

2021-04-21 10:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter