Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


DESTYNACJE
Meetings, Moments, Memories – Drezno jako destynacja MICE

Drezno zaprasza do siebie organizatorów wydarzeń, konferencji i targów. Dzięki tamtejszemu convention bureau możemy poznać największe zalety miasta.


Stolica Saksonii staje się coraz atrakcyjniejsza dla organizatorów eventów i kongresów. Rocznie gości około 2,3 mln turystów. Infrastruktura dla branży MICE jest całkiem bogata. W centrum miasta położone są dwa centra konferencyjne, które posiadają sale zdolne pomieścić jednorazowo nawet 5300 osób. W całym Dreźnie jest około 100 miejsc idealnych do organizacji przeróżnych eventów. Zleceniodawcy mają spory wybór jeśli chodzi o agencje eventowe, firmy cateringowe czy dostawców technologii – w mieście działa około 30 takich firm. Imponująca jest również baza hotelowa, na którą składają się 102 obiekty wszystkich kategorii, w tym 43 przystosowane do organizacji konferencji oraz ponad 12000 miejsc noclegowych.

Na korzyść Drezna przemawia jego położenie, pomiędzy Berlinem a Pragą, co daje uczestnikom konferencji i spotkań wiele opcji dojazdu. Do miasta można dostać się samolotem, pociągiem oraz transportem drogowym.

W ubiegłych latach stolica Saksonii gościła szereg wydarzeń: kongres Niemieckiego Stowarzyszenia Reumatologów (2600 uczestników), Germany Travel Mart (1000 uczestników), Puchar Świata w biegach narciarskich (25000 uczestników), czy event Harleya Davidsona – „Harley Days Dresden” (15000 uczestników).

Więcej informacji na temat Drezna, jako miejsca spotkań można znaleźć w przygotowanych przez #DresdenConvention broszurach informacyjnych.

wersja anglojęzyczna: https://mediaserver.dresden.de/collection/16/detail/3956

wersja
niemieckojęzyczna: https://mediaserver.dresden.de/collection/16/detail/3955

2021-05-04 14:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter