Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE POLAND CZERWIEC 2021
Dostaliśmy od losu szansę, nie możemy jej zmarnować

Podróże motywacyjne zmieniają się z wielu powodów, a zmiany te zaczęły się jeszcze przed pandemią. Koronawirus był akceleratorem i tylko je przyspieszył. Więcej na ten temat czytaj w czerwcowym wydaniu.

W majowym wydaniu MICE Poland zamieszczamy m.in. rozmowę z Aoife Delaney, prezesem SITE Global, dyrektorem marketingu i sprzedaży w DMC Network, na temat zmian i przyszłości incentive travel.

Pandemia zniszczyła balans pomiędzy życiem prywatnym i życiem zawodowym. Część pracowników jest już zmęczona pracą zdalną, spotkaniami przez internet. Czy według ciebie można powiedzieć, że incentive travel to sposób na uzdrowienie tej sytuacji?

Jak najbardziej! Nasza przyszłość opiera się na tym, że musimy udoskonalić równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym. Po pandemii wrócimy do biur, ale nadal będziemy mieli możliwość choćby częściowej pracy zdalnej. Ale prawda jest taka, że nic nam nie zastąpi kontaktów twarzą w twarz, sposobności do budowania relacji na żywo.

Jakie wyzwania stoją obecnie przed firmami z sektora DMC?

Kilkanaście ostatnich miesięcy pokazało, że wzrósł popyt na wydarzenia wirtualne, a firmy DMC były jednymi z pierwszych, które najszybciej przystosowały się do nowych potrzeb. Sektor ten odgrywa kluczową rolę, ponieważ jest w środku całego łańcucha dostaw, a łańcuch ten zmienił się, ewoluował w ostatnich miesiącach. Firmy DMC mogły się pokazać, jako wiarygodni partnerzy i teraz specjalizują się zarówno w wydarzeniach tradycyjnych, jak i wirtualnych.


Więcej czytaj w czerwcowym wydaniu MICE Poland 

2021-06-18 10:14:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter