Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Eventy z kulturą na własny rachunek

Powstała nowa agencja Pi-are, założona przez Alicję Kopeć, która odeszła z Teja Tur, gdzie była event managerem. Nowa firma będzie specjalizować się w działaniach związanych z event marketingiem i PR, ze szczególnym naciskiem na eventy kulturalne i ekologiczne.

– Doszłam do wniosku, że po dziesięciu latach działalności w branży, warto pracować na własny rachunek. Pi-are będzie specjalizować się w eventach kulturalnych. Nie chodzi tu jedynie o organizację wydarzeń artystycznych, ale o tworzenie imprez z kulturą i sztuką w tle. Do tej pory, także ze względu na kryzys, większość eventów firmowych była uboga w tego typu elementy – mówi. Agencja nawiązała już współpracę z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni oraz twórcami Rodzinnego Albumu Polaków. Alicja Kopeć doświadczenie zdobywała m.in. przy organizacji Ekspedycji Wisła Fundacji Marka Kamińskiego czy Wyborach Miss Polski. Jako event manager i copywriter pracowała także w agencjach Kantaro (obecnie Planners Polska) i Sopockiej Grupie Marketingowej. (mk)
www.pi-are.pl

2010-07-26 08:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Dorotą Nidzgorską-Mazonik

O niezapomnianym kliencie rozmawiamy z Dyrektor Generalną Hotelu Arłamów.

Nie zapomnę swojego pierwszego klienta, który oczywiście nie wiedział, że jest tym pierwszym. Tak naprawdę na nim zdobywałam swoje pierwsze doświadczenie i uczyłam się całkowicie obsługi wydarzeń. Trafiłam na wyjątkową osobę po drugiej stronie, a w tej branży pracuje się przecież z ludźmi. Praca rozpoczynała się na etapie tworzenia kosztorysu wydarzenia, a kończyła na rozliczaniu imprezy. Realizacja zgodnie z wytycznymi wspólnie wypracowanymi z klientem była dla mnie najważniejsza. 

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter