Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Live zrealizowała uliczny wyścig dla PKN Orlen

Kilka ulic Warszawy zostało zamkniętych na czas trwania Verva Street Racing. Agencja Live stworzyła uliczny tor miejski o długości ponad 2 km, po którym ścigały się najszybsze samochody świata.

Event okazał się wyzwaniem zarówno organizacyjnym, jak i logistycznym. Za wszystkie działania, od stworzenia koncepcji po realizację, na zlecenie PKN Orlen, odpowiadała Live. – Największym wyzwaniem było zbudowanie tymczasowego toru w sercu Warszawy, który będzie przede wszystkim bezpieczny dla zawodników oraz kibiców. Bardzo dużo wysiłku kosztowało też przekonanie władz miasta do zrealizowania tej imprezy. Nigdy wcześniej nie organizowano wyścigów samochodowych w centrum Warszawy na tak wielką skalę – mówi Tomasz Ignatowicz, communication manager, agencja Live. Do współpracy przy evencie zaproszona została agencja Trias, która zapewniła obsługę multimedialną. Do dyspozycji widzów oddanych zostało 9 telebimów, do których obraz przesyłany był z 30 kamer.
Na terenie imprezy powstało 6 stref gastronomicznych. Zapewnieniem bezpieczeństwa zajęło się 900 ochroniarzy. Pierwsze elementy infrastruktury pojawiły się na 9 dni przed rozpoczęciem eventu. Wzdłuż trasy, ciągnącej się w okolicach pl. Piłsudskiego i pl. Teatralnego, rozstawiono trybuny na ponad 7 tys. osób, scenę, zainstalowano zabezpieczenia, wieże nagłośnieniowe i kładki dla pieszych. Sprzęt niezbędny do realizacji imprezy na miejsce dostarczyło 100 tirów. Koordynatorzy porozumiewali się ze sobą poprzez komunikacyjny system cyfrowy obejmujący ponad 100 radiofali. (xb)
www.vervastreetracing.pl

2010-09-27 08:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter