Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Znamy Osobowości Roku MICE Poland 2010

Barbara Hensel, Michał Czerwiński, Wojciech Liszka otrzymali tytuł Osobowość Roku MICE Poland 2010

Trzecia edycja konkursu Osobowość Roku została zakończona. Spośród trzydziestu nominowanych, przedstawicieli branży MICE, wyłonionych zostało trzech zwycięzców. Za swój profesjonalizm, uczciwość i rzetelność w relacjach z partnerami biznesowymi, w kategorii Zleceniodawca wyróżniona została Barbara Hensel internal communication and event manager w Sanofi-Aventis. W kategorii Organizator wygrał Michał Czerwiński, prezes zarządu InDreams, który poprzez swoją aktywną działalność wpływa na kreowanie nowego wizerunku rynku incentive travel. Zwycięzcą w kategorii Menedżer Obiektu został Wojciech Liszka dyrektor sprzedaży i marketingu krakowskiego hotelu Radisson Blu. Dzięki niemu obiekt ten, jako pierwszy hotel na świecie, otrzymał w tym roku międzynarodowy eko-certyfikat British Standard 8901.
Oprócz osiągnięć na polu zawodowym wszyscy laureaci zostali wyróżnieni przede wszystkim za relacje z branżowym środowiskiem, zaangażowanie i wiedzę, którą dzielą się z innymi. Duże zainteresowanie konkursem jest dowodem na to, że branża MICE ciągle jeszcze się rozwija i potrzebuje wzorców, z których mogłaby brać przykład. (xb)

2010-12-13 08:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter