|
|
|
IMEX – biznesowo, merytorycznie i rozrywkowo
|
Największa w historii – tak według organizatorów wyglądała tegoroczna edycja targów IMEX. Przy czym, w odczuciu wielu uczestników, było skromniej niż jeszcze kilka lat temu. Bez względu na wszystko, na IMEX warto się pojawić. Nie zabrakło tam również Polaków.
więcej...
|
|
Niemcy wyrastają na potęgę MICE
|
Rynek spotkań w Niemczech ma coraz większy udział w PKB kraju.
Działające u naszych zachodnich sąsiadów centra eventowe i konferencyjne gościły w 2013 r. 371 milionów uczestników wydarzeń MICE.
więcej...
|
|
Otwarcie EXPO Kraków
|
Ulica Galicyjska 9 – to adres nowej siedziby Targów w Krakowie. Dzięki staraniom spółki powstał światowej klasy obiekt targowo-kongresowy, największy w południowej Polsce.
więcej...
|
|
Jedź na EIBTM z MICE Poland!
|
Nasz miesięcznik rozpoczął już rejestrację osób do programu hosted buyers na targi EIBTM w Barcelonie. Zapraszamy meeting plannerów, event managerów i wszystkie osoby związane z branżą MICE, które organizują wyjazdy incentive poza Polską do zgłaszania swojego udziału.
więcej...
|
|
Zrób sobie aplikację
|
Firma Fun and Mobile wprowadziła platformę Kinetise.com, umożliwiającą tworzenie aplikacji na smartfony. Dzięki kreatorowi osoba nie mająca wiedzy z zakresu kodowania może w łatwy sposób stworzyć unikalne i nawet bardzo skomplikowane aplikacje. Są one dostosowane do wszystkich smartfonów
więcej...
|
|
Raport PCB a rzeczywistość
|
Potrzeba badania potencjału rynku spotkań w Polsce jest niekwestionowana. Pytanie czy raporty w takiej formie, jak przygotowywane obecnie, mają rację bytu.
więcej...
|
|
Kondycja finansowa ICP Group SA
|
ICP Group SA opublikowała roczny raport dotyczący wyników finansowych.
Przychody ICP ze sprzedaży w 2013 r. wyniosły 24 mln 943 tys. zł, co oznacza wzrost o 16 proc. w porównaniu do 2012 r. Wzrost przychodów nie przełożył się jednak na wynik finansowy grupy. Zysk netto w 2013 r. wyniósł 248 tys. zł, czyli był o 61 proc. niższy niż w 2012 r.
więcej...
|
|
Polska awansowała w rankingu ICCA
|
Polska zajęła 23. miejsce w najnowszym rankingu opublikowanym przez stowarzyszenie ICCA. To wynik o dwie pozycje lepszy niż przed rokiem, ale gorszy niż dwa lata temu. Niespodzianek nie zabrakło za to na podium.
więcej...
|
|
Teambuilding – rośnie liczba zleceń
|
W ciągu ostatnich 12 miesięcy organizatorzy odnotowali wzrost zleceń na wydarzenia teambuildingowe. Zleceniodawcy zainteresowani byli głównie oryginalnymi scenariuszami imprez. Zamówienia na standardowe realizacje sukcesywnie spadają.
więcej...
|
|
Raport „Meetings Week Poland 2014”
|
Meetings Week Poland 2014 skupił szeroką reprezentację całego środowiska, co pozwoliło zgromadzić opinie istotne dla przyszłości tej dziedziny gospodarki oraz samych profesjonalistów, odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.
więcej...
|
|
Kontrola wydatków na hotele
|
Ponad połowa (58 proc.) amerykańskich travel managerów zwraca znacznie większą uwagę na optymalizację i kontrolę wydatków na hotele wykorzystywane w czasie podróży służbowych, niż jeszcze 2, 3 lata temu.
więcej...
|
|
Nowoczesne technologie w turystyce
|
Wykorzystaniu nowoczesnych technologii w samodzielnej rezerwacji podróży w systemach internetowych poświęcona była kwietniowa konferencja organizowana wspólnie przez firmy FCm Travel Express, Amadeus Polska SA oraz hotel Radisson Blu Centrum.
więcej...
|
|
Stowarzyszenia branżowe na Meetings Show
|
European Man-made Fibres Association, Contendam i European CanCer Organisation – to główne ze stowarzyszeń, które potwierdziły udział w programie edukacyjnym Association Meetings Conference, towarzyszącym tegorocznej edycji targów The Meetings Show UK.
więcej...
|
|
Makata Creative Group dla ELLE
|
Makata Creative Group zajęła się produkcją gali wręczenia nagród w konkursie ELLE International Beauty Awards 2014, organizowanego przez wydawnictwo Burda International.
więcej...
|
|
Austria promuje się w Warszawie
|
Rok 2013 zakończył się 5,2 proc. wzrostem liczby polskich turystów odwiedzających Austrię, w porównaniu z rokiem 2012. W celu intensywniejszej promocji Austrii wśród polskiej branży turystycznej i MICE zorganizowano w Warszawie specjalny workshop.
więcej...
|
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|