W magazynie ukazują się publikacje dotyczące zarówno rynku eventów, konferencji i kongresów, jak i incentive i podróży biznesowych.
Podejmowane tematy ujęte są z perspektywy zlecających wydarzenia (event managerów, marketerów, planistów konferencyjnych w korporacjach, stowarzyszeniach i instytucjach), ich organizatorów (event managerów z agencji eventowych, incentive, PCO, DMC) oraz podwykonawców, świadczących wszelkiego rodzaju usługi, niezbędne w realizacji eventów.
MICE Poland przedstawia relację na linii klient – agencja – dostawcy usług oraz prezentuje światowe trendy i raporty, dotyczące tego rynku.
Co miesiąc w MICE Poland ukazują się:
- informacje dotyczące zmian na rynku, w poszczególnych firmach sektora, stowarzyszeniach branżowych,
- informacje o realizowanych przedsięwzięciach eventowych, przetargach, zdobytych klientach
- opinie i komentarze ludzi z branży
- prezentacje sylwetek, przebiegu kariery zawodowej ludzi tworzących ten sektor
- rozmowy z ekspertami i praktykami ze świata
- analizy poszczególnych segmentów rynku
- materiały warsztatowe, studia przypadków, bazy kontaktów
- prezentacje destynacji i obiektów
- relacje z targów i wydarzeń środowiskowych
Miesięcznik MICE Poland istnieje na rynku od 2002 roku.
>> Mice Poland styczeń 2017