Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Firmy będą musiały zmierzyć się z ograniczonymi budżetami


Poszukiwanie przez klientów oszczędności ma przełożenie na malejące budżety marketingowe - twierdzili eksperci branży podczas dyskusji redakcyjnej.
Materiał został opublikowany w listopadowym wydaniu magazynu.





W dyskusji redakcyjnej, zorganizowanej przez MICE Poland wzięli udział: Kinga Walczyk, redaktor prowadząca MICE Poland, Maciej Ledzion, partner endorfina events, Marta Metylska, dyrektor marketingu Zepter International, Wojciech Zbroja, prezes Rent Design, Łukasz Ostaszewski, partner Plej, Żaneta Berus, dyrektor zarządzajacy, Ptak Expo, Krzysztof Gawrych, Eventroom. 

Poniżej wybrane fragmenty wypowiedzi uczestników:
  • "W przyszłym roku, żeby zarobić tyle samo co aktualnie, trzeba będzie wykonać więcej pracy, zrealizować większą liczbę projektów", 
  • "Przedstawiciele branży będą musieli skupić się na budowaniu relacji z klientami", 
  • "Wyzwaniem na ten sezon jest wychowanie pracowników w taki sposób, by przekazac im etos pracy, ale nie tyle przymus, co chęć zaangażowania się w pracę", 
  • "W tym sezonie będzie na pewno silne łączenie kompetencji eventowych".

Dostęp do pełnej treści artykułu w listopadowym wydaniu MICE Poland.

Zamów prenumeratę. 

2017-11-15 16:13:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter