Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PROMOCJA
Radisson Blu Sobieski w Warszawie
ponownie otwiera swoje drzwi 

Po czasowym zamknięciu, 1 lipca 2020 r. hotel Radisson Blu Sobieski w Warszawie ponownie otworzy swoje drzwi! Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo i ochronę gości, członków zespołu oraz partnerów biznesowych, hotel wdrożył „Protokół bezpieczeństwa grupy hoteli Radisson” - jest to nowy program dogłębnych procedur czyszczenia i dezynfekcji.

„Naszym celem jest zapewnienie wszystkim gościom najbezpieczniejszych doświadczeń z pobytu, dlatego dodatkowo wzmocniliśmy istniejące już rygorystyczne wytyczne dotyczące higieny, czystości i dezynfekcji, tak, aby zapewnić naszym gościom komfortowy i bezpieczny pobyt. Cieszymy się z ponownego otwarcia naszych drzwi i czekamy na ponowne przyjęcie wszystkich gości.”, komentuje Andreea Cheratoiu, dyrektor generalna hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie.

Nowe wytyczne obejmują stacje odkażające do rąk przy wszystkich wejściach, stosowanie środków ochrony osobistej, ekranów ochronnych, mierzenie temperatury gości oraz pracowników, zwiększoną i rejestrowaną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji oraz dystans społeczny we wszystkich obszarach hotelu, w tym w salach konferencyjnych, restauracjach i biurze.

Ten szczegółowy protokół bezpieczeństwa został stworzony we współpracy z SGS, wiodącą na świecie organizacją zajmującą się kontrolą, weryfikacją, testowaniem i certyfikacją obiektów.
W Warszawie na Placu Artura Zawiszy okna w fasadzie hotelu Radisson Blu Sobieski każdego wieczora ogłaszają ile dni pozostało do ponownego otwarcia. Układające się w wielkie cyfry światła to znak, że trwa długo wyczekiwane odliczanie do uroczystego powitania pierwszych gości. Oprócz świetlnej iluminacji, hotel uruchomił niezwykle korzystną ofertę Staycation 2020, podczas której każdy gość za pobyt powyżej 2 nocy otrzymuje do wykorzystania 50 € oraz śniadanie. Więcej informacji: https://bit.ly/StaycationRadisson

Grupa hoteli Radisson wprowadza rozszerzenie swoich zasad bezpieczeństwa w postaci protokołu składającego się z 20 zasad oraz dodatkowego protokołu z 10 zasadami zapewniającymi bezpieczeństwo gości podczas organizacji spotkań i konferencji.

Rozważane zasady obejmują:

- Zwiększoną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu, zwracając szczególną uwagę na przedmioty najczęściej dotykane.
- Stacje z alkoholowym środkiem do dezynfekcji rąk i rękawiczkami przy wejściu oraz w miejscach publicznych hotelu.
- Dezynfekcję wszystkich kluczy do pokoju oraz zabezpieczenie ich do momentu wydania gościom.
- Proces ekspresowego wymeldowania dostępny dla gości w celu zminimalizowania kontaktu z obsługą.
-  Zachęcanie do bezgotówkowych metod płatności.
- Procedury czyszczenia i dezynfekcji w każdym pomieszczeniu.
-  Kompleksowe programy szkoleniowe w zakresie higieny i bezpieczeństwa dla pracowników.
-  Pełne wyposażenie pracowników w środki ochrony osobistej, takie jak maseczki i rękawiczki.

2020-06-29 16:26:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Michał Maziarczyk – director of sales
Baltic States & Poland Liberty International Tourism Group

Moja przygoda z turystyką zaczęła się ponad 10 lat temu. W branży incentive zaczynałem jako project manager w jednej z większych firm eventowych oraz incentive travel. Pracowałem również przy dużych realizacjach związanych z obsługą Mistrzostw  Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku, kongresu klimatycznego ONZ – COP19 czy jako group leader na Malcie i w Brighton. Od 5 lat reprezentuję globalne DMC – Liberty International Tourism Group na rynku polskim i krajów bałtyckich.

Newsletter

»

Zamów newsletter