Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYDARZENIE

Forum Branży Eventowej  w styczniu,
w warszawskim EXPO XXI

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.



W trakcie edycji 2023 FBE omówione zostanie zastosowanie wydarzeń w działaniach marketingowych, Public Relations oraz w zakresie polityki HR. Analizie i ocenie poddana zostanie obecna sytuacja na rynku wydarzeń. Zajmiemy się również tym jak radzić sobie w zmiennym otoczeniu. Tradycyjnie już podjęta zostanie próba prognozy trendów na najbliższą przyszłość.

Pojawią się wystąpienia związane z realizacjami on-line. Kluczowym zagadnieniem tegorocznego programu będzie VUCA oraz miejsce wydarzeń w świecie zdominowanym przez social media. Porozmawiamy o odpowiedzialności energetycznej oraz zrównoważonym rozwoju w eventach. Przedstawimy wydarzenia masowe w praktyce.

W edycji 2023 ponownie pojawią się aż dwie sceny. Scena główna przygotowana na przyjęcie 700 słuchaczy oraz mała scena. Przedpołudniowy blok na małej scenie będzie w 100% poświęcony wykorzystaniu wydarzeń w strategii miast.

Najbliższa edycja Forum Branży Eventowej już po raz drugi zakończy się… galą finałową Elfów Stowarzyszenia Branży Eventowej!

W realizacji najbliższej edycji FBE udział bierze znacząca większość liczących się podmiotów przemysłu spotkań. Jest to, według organizatorów, powód do optymistycznego patrzenia w przyszłość branży, która potrafi się zjednoczyć, współpracować  i wspólnie świętować.

Forum Branży Eventowej 2023,  18 stycznia, EXPO XXI,
ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

 

Rejestracja na wydarzenie została już otwarta: https://forumbranzyeventowej.pl/zarejestruj-sie/.

Więcej informacji: www.forumbranzyeventowej.pl;

https://www.facebook.com/ForumBranzyEventowej/

https://www.linkedin.com/company/evential-sp--z-o-o-/



2022-11-09 09:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter