Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


STOWARZYSZENIA


61. Kongres ICCA gościł w Krakowie

900 delegatów z 80 krajów, ponad 100 prelegentów i 30 sesji merytorycznych – tak w telegraficznym skrócie można podsumować światowej rangi wydarzenie jakim jest kongres stowarzyszenia ICCA (International Congress and Convention Association), który w dniach 6-9 listopada gościł w ICE Kraków.

Tegoroczna edycja za ramy tematyczne przyjęła trzy główne obszary: DEI (ang. diversity, equity and inclusion), sustainability (ang. zrównoważony rozwój) i legacy (ang. dorobek). Już pierwszego dnia kongresu wybrano nowego prezydenta stowarzyszenia, którym została Marta Gomez z firmy Viparis, operatora 12 obiektów konferencyjnych w Paryżu i okolicach.

Sesje dotykały tematów związanych z post pandemiczną przyszłością branży spotkań oraz  poważnych wyzwań, przed jakimi stoją obecnie planiści. Warsztaty  i sesje równoległe dały możliwość zgłębienia specyficznych obszarów tematycznych, dostosowanych do zainteresowań delegatów.

Od tematu wojny na Ukrainie nie sposób było uciec podczas samego wydarzenia – zarówno podczas sesji otwierających, jak i w rozmowach kuluarowych. Kraków i jego mieszkańcy zaangażowani w pomoc, otrzymali liczne podziękowania. Z drugiej strony, udział delegatów
w kongresie był mocnym wyrazem solidarności z krakowską i europejską branżą przemysłu spotkań, która  mierzy się ze skutkami wojny. Nie bez znaczenia jest fakt, że kongres w Krakowie był pierwszym po trzech latach spotkaniem na żywo, któremu towarzyszyła niezwykle pozytywna energia.

Poza programem merytorycznym ważną częścią kongresu były zaproponowane aktywności CSR. Delegaci mogli wybrać miedzy innymi wspólne sprzątanie obszaru kamieniołomu Liban czy pomóc społeczności ukraińskiej. W ramach współpracy z lokalną inicjatywą Team Kraków dla Ukrainy uczestnicy sortowali ubrania potrzebne na nadchodzącą zimę. Kolejna z grup przygotowała 200 litrów zupy w ramach akcji Zupa dla Ukrainy. Słoiki niemal od razu zostały odebrane przez potrzebujących. Ostatnia z grup wzięła udział w warsztacie polskiego rękodzieła artystycznego, a wypisane kartki i upominki zostały przekazane dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów.

Delegaci wsparli ponadto Bursę Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 2 w Nowej Hucie, w której mieszka 150 uczniów z Ukrainy. Dla dzieci i młodzieży zebrano liczne upominki gwiazdkowe m.in. kubki i butelki termiczne, czapki z daszkiem, słodycze, kosmetyki.

Większość uczestników kongresu w Krakowie była po raz pierwszy.
W wydarzeniu wzięło udział 70 członków międzynarodowych stowarzyszeń, liczni przedstawiciele firm PCO i DMC, którzy poszukują destynacji na swoje wydarzenia.  Mieli okazję poznać miasto, przekonać się, że jego infrastruktura kongresowa i zaplecze techniczne są na najwyższym poziomie, zaś profesjonalna organizacja wydarzenia jest najlepszą rekomendacją i powodem, aby do Krakowa wrócić. (https://convention.krakow.pl)


 

2022-11-16 10:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter