Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


JUBILEUSZ

Allegro Brand Experience Agency
od 30 lat na rynku 


Allegro Brand Experience Agency w tym roku świętuje trzy dekady dostarczania niezapomnianych 
i najlepszych doświadczeń swoim klientom. Założona w 1992 r. przez Annę Gogacz jako kilkuosobowa agencja koncertowa, stała się jedną z topowych i najbardziej rozpoznawalnych agencji eventowych w Polsce. 


 W ciągu 30 lat Allegro stale rozbudowywało swoje kompetencje, poszerzało zakres oferowanych usług z obszaru komunikacji marketingowej, aby dzisiaj kompleksowo wspierać klientów i budować ich brand experience, wykorzystując szeroką paletę narzędzi marketingowych w różnych kanałach – live, digital oraz hybrydowo. Agencja zatrudnia ponad 40 specjalistów z różnych obszarów – strategii, kreacji, client service’u, produkcji eventów, social mediów, digital marketingu i PR. 

Agencja w ciągu 30 lat świadczyła usługi dla ponad 300 klientów z większości branż: automotive, budowlanej, farmaceutycznej, FMCG, finansowej, rozrywkowej, technologicznej, telekomunikacji i wielu innych. Tylko w ostatnich 5 latach, agencja pracowała m.in. dla: adidas, Allianz, Audioriver Festival, Avon,  Bahlsen, CNH-Steyr, Coca-Cola, Diebold Nixdorf, Echo Investment, Empik, E.Wedel, Eurocash, EY (Ernst & Young), Grohe, Henkel, ING Bank Śląski, Mastercard, Mazda, McDonald’s, Michelin, Metro Properties, M. st. Warszawa, Nestle, Nissan, Nordea, Oppo, Orange, PwC, Provident, Renault, Stock, Samsung, Santander Consumer Bank, Servier, Superpharm, TikTok, T-Mobile, Wielton.

Do każdego briefu czy projektu od zawsze podchodziliśmy niestandardowo. Pomysły, które rodzą się w agencji, często są bardzo odważne. Cieszę się, że nasi klienci nam ufają i chcą je z nami realizować. To właśnie dzięki naszym klientom mogliśmy, jako pierwsza agencja w Polsce, wykorzystać fenomenalny, gamingowy silnik Unreal Engine do stworzenia niepowtarzalnych wirtualnych rzeczywistości (VR, AR), prowadzić kampanie reklamowe na kilku europejskich rynkach równocześnie czy spróbować swoich sił w temacie NFT.  – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.

Agencja nie zatrzymuje się i patrząc mocno w przyszłość, rozwija swoje kompetencje w kierunku świata metaverse i jego wykorzystania dla marek, rozwoju usług digitalowych, technologii VR, AR, jak również AI. Ważnym kierunkiem jest także kwestia sustainability i ESG, zachęcania klientów do prowadzenia działań marketingowych w sposób odpowiedzialny społecznie, minimalizujący negatywny wpływ na środowisko i otoczenie.

 

2022-11-24 10:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter