Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MATERIAŁ PARTNERA
Arche inwestuje w sieć dużych centrów konferencyjnych w całej Polsce


Stale monitorujemy rynek MICE, którego od lat jesteśmy aktywnym graczem przez już posiadaną infrastrukturę hotelowo-eventową. Mamy też ciągły kontakt z największymi zleceniodawcami w tym segmencie, którzy szukają wyjątkowych lokalizacji w optymalnej cenie- informuje Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Arche Magdalena Sidorowicz.
Już tego lata na polskiej mapie dużych miejsc eventowo-konferencyjno-targowych przybędzie kilka nowych lokalizacji, a wszystko za sprawą inwestycji — hotelarskiego potentata, grupy Arche SA. Strategiczne plany firmy Władysława Grochowskiego zakładają, zarządzanie ponad 50 hotelami w 2030 r. W tym czasie znacząco ma zwiększyć się też liczba inwestorów kupujących pokoje hotelowe na własność i korzystających z inwestycji w "pracujące" nieruchomości w autorskim Systemie Arche — obecnie jest ich już ponad tysiąc. Chcąc zwiększyć rentowność posiadanych resortów, zdecydowano, aby zagospodarować rynkową lukę i zapotrzebowanie na wielkie wielofunkcyjne przestrzenie kulturalno-rozrywkowe.
– Stale monitorujemy rynek MICE, którego od lat jesteśmy aktywnym graczem przez już posiadaną infrastrukturę hotelowo-eventową. Mamy też ciągły kontakt z największymi zleceniodawcami w tym segmencie, którzy szukają wyjątkowych lokalizacji w optymalnej cenie. Od czasu post pandemicznych obserwujemy rosnące zainteresowanie obiektami mogącymi kompleksowo obsłużyć bardzo duże wydarzenia — nawet na kilka tys. osób, gdzie można zorganizować m.in. eventy, wystawy, jubileusze, koncerty, produkcje telewizyjne i filmowe, wesela, imprezy sportowe, czy edukacyjne. Dzięki dostępnym terenom, które już posiadamy, możemy reinwestować nasze zyski w rozbudowę i budowę nowych obiektów konferencyjnych. Przez co już tego lata Arche Hotel Nałęczów "Sanatorium Milicyjne" zwiększy swoje maksymalne możliwości MICE z obecnych 500 osób o 600, czy łącznie do ponad 1 tys. gości, nasz rynkowy bestseller Cukrownia Żnin dysponująca teraz 800 miejscami eventowymi, zyska drugie tyle i będzie mogła przyjąć 1 tys. 600 osób, czy 27 ha Folwark Łochów stanie się największym centrum konferencyjno-targowym na Mazowszu z nową salą na 1 tys. 200 i obecną na 700 osób.  Obydwa ostatnie obiekty od lat cieszą się wielkim zainteresowaniem klientów, a rezerwacje dokonywane są z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Obecnie klienci wybierają nasze hotele dzięki ciekawym zielonym lokalizacją oraz dobrze wyposażoną bazą noclegową z infrastrukturą taką jak spa z saunami i basenami, stawami i parkami czy nawet grotą solną. Ponieważ często po imprezie firmowej, chcą jeszcze spędzić kilka dni z rodziną i odpocząć — informuje Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Arche Magdalena Sidorowicz.

Obecnie kolekcję Arche stanowi 4 tys. pokoi w 19 hotelach i obiektach hotelowych oraz 150 kontenerów w tzw. hotelu rozproszonym Arche Siedlisko. Kilka kolejnych jest w przygotowaniu lub w budowie. Notowana na Catalyst firma jest największą w Polsce prywatną siecią hotelową z rodzimym kapitałem. W połowie 2024 r. ruszą dwa nowe — Arche Klasztor we Wrocławiu i Arche Nałęczów dawne Sanatorium Milicyjne. Arche SA to także doświadczony deweloper mieszkaniowo-hotelowy, który w swojej ponad 30-letniej historii wybudował ponad 11 tys. domów i mieszkań. Firma prowadzi szeroką działalność integrującą społeczności, osoby wykluczone społecznie i wspierającą osoby najbardziej potrzebujące w ramach Fundacji Leny Grochowskiej. Przez co pod koniec ub.r. otrzymała jedno z najważniejszych wyróżnień na świecie — prestiżową Nagrodę Nansena, przyznawaną przez Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych ds. Uchodźców.

Hangar fabryki samolotów, miejsce na 4 tys. osób  jakiego jeszcze nie było…
— Mogę też zdradzić, że na rozległym terenie mającym aż 6,5 ha, prowadzimy rewitalizację jednej z największych przestrzeni kulturalno-rozrywkowej w Polsce, czyli Arche Fabryka Samolotów Mielno. Ten wyjątkowy obiekt położony jest kilka kroków od Morza Bałtyckiego i równie blisko od Jeziora Jamno, a w czasie wakacji kursuje tam nawet tramwaj wody do Koszalina. Hangar 3500 — o wys. 9-12 m, oferować będzie jedną z największych unikatowych sal eventowych w tej części kraju, która pomieści nawet 4 tys. osób i dysponuje parkingiem na 500 samochodów. Obiekt ten niegdyś należał do bazy lotnictwa Luftwaffe, która produkowała do 1945 r. wojskowe wodoloty składowane. Następnie teren przejęło Wojsko Polskie i baza służyła armii, nieprzerwanie do lat 90. XX w.  W listopadzie 2020 r. zabytek zakupiła Grupa Arche, i w ten sposób rozpoczął się nowy rozdział historii tego imponującego miejsca. Już niebawem historyczna fabryka samolotów i przyległe lotnisko zmieni się w modny całoroczny wielofunkcyjny resort hotelowo-konferencyjny z luksusowymi apartamentami i spa. Zrewitalizowany industrialny charakter miejsca w połączeniu z jego położeniem odsłoni się na wielorakie możliwości aranżacji pod kątem najbardziej wymagających wydarzeń, a ponad 4,3 tys. m kw. przestrzeni sprawi, że kultowy hangar będzie doskonałym rozwiązaniem do projektowania najbardziej spektakularnych eventów. Już teraz mamy kilka wstępnych rezerwacji na organizacje imprez w tym obiekcie. Tego typu działania Arche są mocno doceniane przez naszych inwestorów. Grupa mocno stawia też na łącznie, a nie budowanie murów, integrujemy lokalne społeczności, jesteśmy otwarci dla każdego i zawsze patrzymy na świat optymistycznie. Ponadto przez działalność fundacji Leny Grochowskiej aktywizujemy zawodowo osoby niepełnosprawne, wspieramy uchodźców i walczymy z wykluczeniem społecznym. Na pewno będziemy nadal rozwijać się w tym kierunku — mówi Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Arche Magdalena Sidorowicz

2024-01-18 14:53:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter