Jury w tegorocznej edycji konkursu przyznało 31 wyróżnień, 11 statuetek i jedno grand prix. Triumfy święciły w tym roku projekty kampanii społecznych.
Tegorocznym laureatem grand prix konkursu Golden Arrow została agencja „Saatchi & Saatchi”. Jury uhonorowało jej projekt „Życie to nie Facebook”, zamówiony przez Polski Czerwony Krzyż w ramach akcji profilaktyki HIV. Projekt święcił triumfy również w innych kategoriach: zdobył również statuetkę w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy, został wyróżniony w kategorii Social media i Non-profit.
W kategorii Wysyłka bezpośrednia B2B statuetkę Golden Arrow otrzymała agencja Albedo Marketing za projekt „Punkt spełniania życzeń”. Albedo otrzymało również statuetkę w kategorii Promocja sprzedaży BtoC za projekt „Żywe kolory są w modzie” realizowany na zamówienie Whirlpool Polska. W kategorii Experiential marketing – event marketing statuetkę otrzymała agencja Euro RSCG 4D za „WCG 2011 Samsung Euro Championship” zrealizowany dla Samsung Electronics Polska. Zwycięzcą GA w kategorii Experiential marketing – pozostałe formy została agencja DDB Warszawa za „Rozkład jazdy na McDonald\'s”. Projekt „Do you know Polska?” zrealizowany przez K2 na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych otrzymał statuetkę w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy. Artegence zwyciężyło w kategorii Marketing internetowy – kampania internetowa za projekt „Nike Freebook” na zamówienie Nike Polska.
Doskonale zaprezentowała się agencja Lemon Sky: otrzymała GA za projekt „Eksperci Tesco podbijają Facebooka” w kategorii Social media. Statuetkę zdobyła również agencja DDB Warszawa za realizację kampanii „Konto za zero” dla PKO Banku Polskiego.
Wyrównana walka toczyła się się w kategorii Non-profit między trzema świetnie zrealizowanymi kampaniami. W tej kategorii statuetkę Jury przyznało kampanii „Autyzm wprowadza w błąd”, którą opracowały wspólnie PZL i Tomek Goldbaum-Wlaziński na zlecenie Fundacji Synapsis.
W kategorii Golden Arrow Open statuetkę otrzymał projekt „Re-launch marki” - zrealizowany przez DDB Warszawa dla PKO Banku Polskiego.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow organizuje wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Od 2006 r. jurorzy analizują i oceniają największe i najgłośniejsze kampanie marketingowe.
Tegoroczna Gala Golden Arrow to również wielki sukces kreatywnych agencji marketingowych, nagrodzonych w raporcie „Agencje interaktywne/Agencje marketingu zintegrowanego” ogłoszonym przed redakcję „Media & Marketing Polska”. Agencją Interaktywną Roku zostało Pride & Glory, a Agencją Interaktywną Sieciową Roku została MEC Interaction. Focus Media Group została nagrodzona w raporcie jako Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego, z kolei w kategorii Agencja Sieciowa Marketingu Zintegrowanego zwyciężyła Tequila. Redakcja postanowiła wyróżnić również agencję K2 w kategorii Najlepsze kreacje, agencję Lubię To w kategorii Social media oraz agencję Nairobia w kategorii Wschodząca Gwiazda.
Więcej na:
www.goldenarrow.pl oraz
www.media.com.pl