Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Raport Momentum: event najlepiej wypromuje markę

53% osób, które zetknęły się z marką za pośrednictwem eventu decyduje się na kupno promowanego w trakcie imprezy produktu. Aż 62% uczestników wydarzeń poszukuje w internecie dodatkowych informacji o marce, a 72% z nich opowiada innym o swoich doświadczeniach z nią związanych.

Te optymistyczne dla sektora eventowego dane znalazły się w wynikach badań przeprowadzonych przez agencję marketingu zintegrowanego Momentum, należącą do McCann Worldgroup. W ramach badań przeprowadzono wywiady z 6,5 tys. osób operujących na 9 światowych rynkach. Przeprowadzono również analizę 56 największych marek związanych z sektorami FMCG, nowych technologii, sportu, finansów i motoryzacji. – Marketing doświadczeń to z punktu widzenia konsumenta najlepszy sposób na sprawdzenie, czy dana marka jest rzeczywiście tym, co obiecuje – mówi Monika Biedrzycka, dyrektor generalna agencji Momentum. – Jeśli jest w swojej komunikacji spójna, konsumenci nie tylko będą nagradzać ją lojalnością, przywiązaniem i częstym zakupem, ale także będą ją polecać i dzielić się pozytywnymi opiniami na jej temat w serwisach społecznościowych. Konsumenci kochają marki, takie jak Samsung, Knorr, Coca-Cola, Apple, Nike. To światowi gracze, którzy już dawno zauważyli, że jednym z najefektywniejszych sposobów, żeby budować bliskie relacje z tymi, na których im zależy, jest włączenie do swojej strategii marketingu doświadczeń. (mk)
www.momentumww.com

2013-07-31 09:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter