Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kosmiczny event Don’t Worry dla Citroëna

Warsztaty, jazdy testowe oraz możliwość aktywnego spędzenia czasu. To tylko niektóre punkty imprezy przygotowanej przez Don’t Worry dla Citroën Polska.

Event, którego głównym celem byłą prezentacja Citroëna C4 Picasso Technospace odbył się w dniach 4-7 września w Grand Hotelu Tiffi w Iławie. Wśród gości znaleźli się przedstawiciele sieci dealerskiej Citroën Polska, klienci flotowi oraz dziennikarze.
\"\"
Każdy z trzech dni imprezy składał się z trzech części – konferencji połączonej z prezentacją auta, jazd testowych oraz wieczornej gali (połączonej ze strefa wraz ze strefą chillout z widokiem na Jeziorak). Koncepcja eventu bazowała na haśle reklamowym Citroëna C4 Picasso Technospace - „Cały świat w Twoim samochodzie”. Znalazło ono swoje odzwierciedlenie w scenografii na którą złożyły się m.in. wielkoformatowe, panoramiczne obrazy przedstawiające kosmos. Jednym z centralnych punktów imprezy było odsłonięcie auta ukrytego pod specjalnie na tę okazję przygotowaną konstrukcją wyglądającą jak planeta Ziemia widziana z kosmosu.
\"\"
W evencie uczestniczył m.in. Artur Żmijewski, popularny aktor telewizyjny, filmowy i teatralny, wieloletni klient Citroën Polska. Osoby biorące udział w evencie mogły korzystać z wielu hotelowych atrakcji - relaksu w SPA, wycieczek rowerowych czy rejsów łodzią, a także wziąć udział w specjalnie dla nich przygotowanych warsztatach pod tytułem "Kobiety są z Wenus, a Mężczyźni z Marsa" prowadzonych przez Andrzeja Depko. Depko jest prezesem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, jednym z najbardziej znanych w Polsce seksuologów.
- W poprzednich latach agencja Don’t Worry organizowała również premiery innych modeli samochodów Citroën: DS3, DS4 i DS5, DS3 Cabrio oraz C-Elysee – mówi Norbert Kabaczyński, dyrektor zarządzający Don’t Worry. - Czujemy się wyróżnieni zaufaniem jakim zostaliśmy obdarzeni, jednak nie spoczywamy na laurach – podsumowuje. (kos)
\"\"

2013-09-24 13:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter